is foundation egt zo slecht?

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
Tue 28 Jul, 2009 14:02 Citeer dit bericht

is foundation egt zo slecht?

hoi allemaal
ik heb al zoveel negatieve verhalen gehoord over foundation dat ik het eigenlijk niet durf te gebruiken ,dat je er bijv rimpels en puistjes en doffe huid van krijgt is dat waar???

groetjes snoop
Fri 21 Aug, 2009 18:17 Citeer dit bericht

Re: is foundation egt zo slecht?

@snoopy vd

Hey! Het ligt er ook maar net aan wat voor foundation je gebruikt. Het beste kun je gaan voor foundations die níét op oliebasis zijn, mousses zijn ook beter, maar ikzelf gebruik de foundation van l'oreal paris. Die werkt heel goed en je krijgt er geen rimpels en puistjes van;)

liefs
baaby
Sun 06 Dec, 2009 18:10 Citeer dit bericht

@snoopy vd

Hoi ,

Ik gebruik al jaren foundation en het maakt mij er jonger op. Als je goede foundation neem, is er niets aan de hand. Probeer de foundations van Yves Rocher. En wel iedere dag je huid goed reinigen en een goede nachtcreme gebruiken.

Zo blijf je huid supermooi uitzien.

Het is allemaal onzin, die bekende sterren gebruiken dat ook al jaren. Als je je huid goed reinigt is er weinig aan de hand.

Liefs,

Babsie
Wed 03 Feb, 2010 21:21 Citeer dit bericht

@baaby

hoi,

vraagje?
ik zag dat je op een reactie reageerde dat ze foundation van Yves Rocher kan proberen welk merk van yves rocher zou jij aanbevelen, of waar heb jij een goede ervaring mee

Dank je wel

Groetjes Hanneke
Fri 12 Feb, 2010 13:22 Citeer dit bericht

@snoopy vd

Je krijgt er niet meer rimpeltjes of pukkeltjes van als je de juiste producten voor jouw huid gebruikt, en je gezicht iedere avond goed reinigt. Het kan wel zijn dat het verkeerde product in je (al bestaande) rimpeltjes en pukkeltjes gaat zitten, en ze zo juist benadrukt i.p.v. verdoezelt! Misschien is een make/up en of huidverzorgingsworkshop eens leuk om te doen voor je, nog gezellig ook met een clubje vriendinnen!

Succes, Karin
Sat 17 Apr, 2010 18:20 Citeer dit bericht

@Karin B
foundation hoeft echt niet slecht te zijn voor je huid!
het is natuurlijk wel zo dat het je poriën verstopt maar als je je gezicht niet helemaal vol 'plamuurt' en savonds voor dat je gaat slapen het erg goed af haalt en daarna tonnic op je gezicht smeert met een watje (tonnic is een reinigingslotion; erg handig, je huid wordt er hardstikke schoon van en zacht)
is er niks aan de hand!

trouwens; je huid kan wel gevoelig zijn voor foundation, als je bultjes krijgt moet je kijken of je een foundation op oliebasis hebt, daardoor kunnen je porien meer verstopt raken. dan moet je een andere foundation kopen of mousse

dus gewoon proberen!
Wendy_H
Mon 23 Aug, 2010 16:57 Citeer dit bericht

Helemaal mee eens, als je je gezicht 's nachts goed schoonmaakt is er niks aan de hand!

Groetjes,
Wendy
_______

http://www.tegelpaleis.nl/
Leonie Huijbers
Fri 29 Oct, 2010 11:31 Citeer dit bericht

@Wendy_H

Hoi Wendy,

Als je foundation hebt met een factor erin is het zelfs nog beschermend tegen de zon. Ook in de winter!

Natuurlijk is het wel belangrijk dat je goed je gezicht reinigt. Een goede dagcremé aanbrengt voor het aanbrengen van de foundation. En natuurlijk geen allergische reacties krijgt van de foundation.

Liefs,
Leonie Huijbers

Sun 14 Nov, 2010 14:57 Citeer dit bericht

Je moet het gewoon niet te dik doen en het er savonds weer afhalen...
Nieuwe reactie