XL-S Slimming Day & Night
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
|
Thu 21 May, 2009 19:37 | Citeer dit bericht |
XL-S Slimming Day & NightHoiIk vond wat over XL-S Slimming Day (Day & Night), iets wat ze bij de apotheek verkopen. Ik zet onderaan ook even de info voor wie het niet zou kennen. Nu was mijn vraag: is er iemand die dit al heeft geprobeerd en wat waren de effecten? Ik weet dat snel afslanken niet goed is, maar ik eet heel erg gezond (3 beperkte maaltijden per dag, veel drinken, geen tussendoortjes ...) maar verlies geen gewicht of centimeters. Daarom ben ik nu op zoek naar een manier om er tegen het einde van de maand beter uit te zien. Om af te slanken, aangepast aan ieder profiel. Voor alle vrouwen. Werking overdag: draagt bij tot de vetverbranding, helpt bij de vertering en het afdrijven van het teveel aan vocht en stimuleert vitaliteit en energie. Werking 's nachts: vermindert de opname van vetten uit maaltijden en helpt om te ontspannen en te slapen. Ideaal voor of na belangrijke gebeurtenissen: huwelijken, verjaardagen, zwangerschappen, etc. Dosering: 2 tabletten, 's morgens en 's avonds Samenstelling: Actieve bestanddelen met hun functies: Dag: Camellia sinensis: vetverbranding + stimulatie metabolisme Rosmarinus officinalis: bevordert de vertering Filipendula ulmaria: draagt bij tot het draineren van het lichaam en afdrijven van vocht Panax ginseng C.A. Meyer: revitaliserende eigenschappen Magnesium: helpt om te ontspannen en te slapen Nacht: Chitosan: helpt om te ontspannen en te slapen Melissa officinalis: vermindert opname van vetten uit de voeding |
||
|
ilseke
|
Wed 28 Apr, 2010 20:47 | Citeer dit bericht |
Re: XL-S Slimming Day & Night@ Hallo, ik ben ook op zoek naar iemand die dit al heeft uitgetest. Heb jij op jouw oproep reacties gekregen of heb jij het zelf uitgetest?Alvast bedankt voor een reactie: ilsevandeperre@hotmail.com Groetjes, Ilse |
||
| Nieuwe reactie | ||