Het Dieet Voor Mij
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Wendy073
|
Thu 14 May, 2009 16:06 | Citeer dit bericht |
Het Dieet Voor MijGun jezelf een gezond, fit en slank leven!Het dieetcentrum bestaat nu ruim drie jaar. Bij het dieetcentrum kunnen mensen met overgewicht vele kilo's blijvend kwijtraken. Ze hebben tijdens een succesvol afslankperiode hun weg gevonden naar een gezond, fit en slank leven. Het dieetprogramma is uniek omdat het volledig afgestemd wordt op de behoeften van het lichaam. Voor elk individu wordt een apart programma gemaakt rekening houdend met persoonlijke gegevens. Je ontvangt dus geen kopie van een algemeen geldend dieet. Hoe werkt het dieet? Eerst gaat de cliënt bij het dieetcentrum langs voor een vrijblijvend intakegesprek. Daarin wordt duidelijk gemaakt wat het dieet inhoudt. Op basis van uw persoonlijke gegevens wordt een uitgebalanceerd dieet voorgeschreven. Het dieet is zodanig samengesteld, dat het optimaal werkt voor het individu en stelt de cliënt in staat om op een gezonde manier veel kilo's kwijt te raken: gemiddeld tussen de 15 en 25 kilo in zo'n 12 weken. Klachten door hormonale onbalans: Overgewicht Hoog cholesterol gehalte Hoge bloeddruk Constant hongergevoel Gewichtstoename Alles wat u eet wordt omgezet in vet Vocht vasthouden Maagzuur Constante maag- en darmproblemen Prikkelbaar Darm Syndroom (PDS/IBS) Energietekort en vermoeidheid Slaapgebrek Onrust Zorgverzekeraar vergoedt gedeeltelijk Cliënten van het dieetcentrum komen in aanmerking voor een vergoeding via de zorgverzekering! Wie hierover meer informatie wil hebben, kan ernaar vragen bij het dieetcentrum. apeldoorn@het-dieet-voor-mij.nl eindhoven@het-dieet-voor-mij.nl www.het-dieet-voor-mij.nl |
||
| Nieuwe reactie | ||