Dringend!!!
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Marie
|
Sun 09 Oct, 2005 12:51 | |
Dringend!!!Binnen 3 weken vertrek ik op vakantie dus er moet 10 kg af. Kan dat? Is het al bij mensen gelukt? Ik weet dat het niet gezond is zo snel afvallen maar het is dringend. Hoe moet het? Bijna niet eten en veel sporten ofzo?? Help!!!!!_________________
m.Faré |
||
|
alison
|
Sun 09 Oct, 2005 15:28 | |
Re: Dringend!!!@meisje accepteer jezelf zoals je bent! en zo niet, afvallen is niks mis mee, maar doe het rustig. ik ben zelf een paar jaar geleden op een heel ongezonde wijze 12 kilo afgevallen in heel kort tijdsbestek, maar het haalt niks uit. het zit er bovendien weer snel aan zodra je weer een ander leef/ eet patroon aanneemt. ik deed het toen niet bewust om af te vallen, ik leefde gewoon verkeerd waardoor ik zo veel afviel. iedereen weet hoe hij/zij op een gezonde en verantwoorde manier af moet vallen, het is alleen een kwestie van volhouden en het is moeilijk, maar 10 kilo in 3 weken dat is te veel! 3 tot 5 kilo kan je misschien lukken, als je lekker gezond ga eten, lekker veel bewegen, niet snoepen, maar doe het gewoon rustig aan! dan blijft het eraf. en nee dan haal je geen 10 kilo in 3 weken, maar ik denk dat je dat zowiezo niet zal redden, of je moet net zo verkeerd bezig zijn als dat ik destijds heb gedaan. ik was net een wandelend lijk, nee dat nooit weer. ik hoop dat je verstandig zult zijn, en evengoed geniet van je vakantie, met of zonder de kilo's die je het liefste kwijt zou willen. |
||
|
Marieke
|
Fri 14 Oct, 2005 16:15 | |
Re: Dringend!!!ik denk dat je mooi bent zoals je nu bent!ik heb je natuulijk niet gezien, maar schoonheid zit van binnen! je kan natuurlijk wel veel gaan sporten enzo en minder snoepen/tussendoortjes maar je moet niet extreem weinig gaan eten want dat is heel ongezond! |
||
|
sweet_girl
|
Mon 19 Jun, 2006 23:41 | |
Re: Dringend!!!@hey doe gewoon rustig aan en 10kg gaat niet zo maar weg dus eet gewoon en gezond blijf veel sporten ! |
||
|
Au3
|
Tue 27 Jun, 2006 11:34 | |
Re: Dringend!!!Ik denk dat ze inmiddels alweer terug is. |
||
|
Sharifa19
|
Thu 29 Jun, 2006 23:22 | |
Re: Dringend!!!@ Je kunt in de ochtend goed ontbijten...En na 18u nixx meer eten. Misschien alleen iets heel lichts. En gebruik geen afval medicijnen. Enige medicijn dat helpt is keihard sporten! (hardlopen bijvoorbeeld...is wel lekker met zulk weer in de late middag) |
||
|
Happy
|
Mon 14 Dec, 2009 09:18 | |
Re: Dringend!!!@MarieAloha, Inmiddels ben je - denk ik - allang weer terug van je vakantie. Maar ik wil je toch het volgende meegeven. Ik heb het dieet; vindtjemooisteik.nl gevolgd. En ik ben er helemaal lyrisch over. Je valt ongeveer 1 kilo per dag af. Ik ben nu 16 kilo kwijt in 3weken tijd. Nog steed is het er niet aan. ik heb geleerd op een andere manier te eten/leven. Misschien ook iets voor jouw? Succes _________________
Vandaag is mijn lievelingsdag |
||
|
Happy
|
Mon 14 Dec, 2009 09:19 | |
Re: Dringend!!!@HappyHaha - je bent inmiddels alweer 3 jaar terug. Maar wie weet ga je binnenkort weer op vakantie?? _________________
Vandaag is mijn lievelingsdag |
||
|
moniq8890
|
Fri 26 Nov, 2010 11:52 | |
Re: Dringend!!!@Happydat lukt niet hoor!! en begin alsjeblieft niet met een crash dieet!! ik heb heel slechte ervaringen met dieten waar je bepaalde voedinggroepen / voedingsmiddelen weglaat etc.. ben altijd aangekomen na stoppen van zo'n dieet en altijd zwaarder geworden dan voordat ik begon met het dieet. Ben ruim 10 kg afgevallen door deze dietiste: www.ddietist.nl ze is echt een toppertje! ik was echt radeloos na al die dieten en zij heeft me weer gezond leren eten en mijn gezonde gewicht terug gegeven. (het koste voor mezelf uiteraard ook veel moeite, maar ben ontzettend blij!!) _________________
m |
||
| Nieuwe reactie | ||