kruidenthee

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
Karen
Mon 03 Oct, 2005 19:04 Citeer dit bericht

kruidenthee

wat vinden jullie van kruidenthee? Is het goed voor lichaam? Welke dan? Waar helpt het voor?
Rosa
Mon 10 Oct, 2005 15:21 Citeer dit bericht

Re: kruidenthee

@Karen

Hoi Karen!

Ik drink zelf iedere dag groene thee en rooibosthee. Groene thee drink ik eigenlijk alleen 's morgens. Veel mensen vinden die thee niet echt lekker, maar mijn vriend en ik vinden het allebei heerlijk!

- Rooibos:
Rooibosthee is gezond. In Rooibosthee zitten namelijk veel anti-oxidanten, die helpen om schadelijke stoffen in het lichaam, zoals alcohol en milieuverontreiniging, sneller af te voeren. Het is nu ook bekend dat deze thee zeer rustgevend is en dat deze de slaap bevordert als je hem 's avonds drinkt.

- Groen:
Bij een groot onderzoek is komen vast te staan dat er meer dan een paar honderd verschillende stoffen in deze theestruik zijn gevonden. Het zijn stoffen die het cholesterolgehalte verlagen en het verbranden van vetten verbeteren. Vervolgens is komen vast te staan dat deze stoffen kankerremmende en antibacteriƫle eigenschappen bezitten. Overigens schijnt groene thee ook een zekere bescherming tegen hart- en vaatziekten te bieden. Bovendien heeft de thee een stimulerende/oppepende werking.

sweet_girl
Mon 26 Jun, 2006 12:25 Citeer dit bericht

@Rosa
hoi rosa bedankt voor je info over groene thee en rooibos thee want ik wist eerst niet dat het zo goed is.
av
Sun 25 Feb, 2007 13:48 Citeer dit bericht

@sweet_girl

Whaha, je kon ook gewoon google'n toch? =p
Sun 06 Dec, 2009 18:00 Citeer dit bericht

@Karen

Hoi hoi,

Ik drink dagelijks groene thee met citroen. Citroensap zou het lichaam vrijmaken van giftige afvalstoffen en helpt om af te vallen. De zure vrucht bevordert de verbranding van vetten in het lichaam. De vrucht verlaagt de bloedsuikerspiegel en helpt het constant te houden. Bovendien bevat citroen pectine, een stof dat een vol gevoel geeft en het hongergevoel doet verdwijnen.

Tevens drink ik vaal marokkanse kruidenthee van lipton, erg lekker.

En deze kruidenthee is goed voor je huid :).

Liefs,

Babsie
Wed 31 Mar, 2010 15:34 Citeer dit bericht

@baaby

Inderdaad thee maroc van lipton is errugg lekker Indian chai is ook erg lekker van lipton.

Mon 18 Oct, 2010 19:22 Citeer dit bericht

@Karen Ik heb van meerdere bronnen gelezen dat groene thee een wondermiddel is mbt tot afvallen, cellulites enz enz. Ik drink het dus dagelijks nu! Met citroen is lekker en je kunt ook losse thee bij bv de tuinen kopen, ook heerlijk! Waarom wil jij aan de kruidenthee?

www.beautybabes.web-log.nl
Nieuwe reactie