neuscorrectie
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Sun 28 Sep, 2008 08:34 | Citeer dit bericht | |
neuscorrectiehoi,ik ben al een hele lange tijd erover aan het denken om n neuscorrectie te laten doen.Ik loop er al een hele tijd mee en durf t ook aan niemand te zeggen zelfs niet tegen mn vriend ik schaam me ervoor.Wie heeft hier ervaring mee en heeft toch de stap gemaakt?laat het me weten. alvast bedankt! |
||
|
|
Wed 05 Nov, 2008 21:40 | Citeer dit bericht |
Re: neuscorrectie@jessicaMijn vorige vriendin die zat er ook aan te denken, terwijl haar neus juist zo veel karakter aan het gezicht geeft. Ik zou het afraden, tenzij... de neus echt scheef staat. Het wordt dan wel pijnlijk (ze breken 'm), maar verder snijden ze er niets aan (of af moet ik eigenlijk zeggen :-). Succes! _________________
Elly 'the Builder' |
||
| Sun 11 Jan, 2009 15:51 | Citeer dit bericht | |
Re: neuscorrectiehoi ik zit erover na te denken om ee neuscorrectie te doen maar ik weet niet wat de kosten zijn en er dat je voor vergoeding bij je verzekeraars langs kan gaan maar kan dat dan? ik wil het echt doen ik irriteer me gewoon aan. |
||
| Nieuwe reactie | ||