Horeca-panty's

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Forum / Mode / Horeca-panty's / 31 berichten
Auteur Bericht
Mon 03 Oct, 2005 16:24 Citeer dit bericht

Horeca-panty's

Hoi,

ik werk als jobstudente in de weekends in het restaurant van een hotel met feestzaal. De dresscode verplicht mij om bij m'n outfit ondoorzichtige, lichtjes glanzende panty's te dragen. Omdat het nogal veel rondlopen is en langdurig rechtstaan, had ik gedacht om panty's te dragen die niet alleen goed zitten en er goed uitzien, maar ook nog steungeven en bovendien niet te veel kosten (ik ben maar een studentje).
Nu heb ik er nog altijd geen gevonden die aan al die criteria voldoen : ofwel zijn ze goedkoop, maar lijken ze op de panty's van m'n oma. Ofwel zijn ze te duur (ik heb een Orublu van 19 euro).

Kan iemand mij helpen? Wie weet raad? Ik weet niet wat de betere merken te bieden hebben (ik draag meestal panty's van de Veritas, of andere die op dat moment in mijn budget passen).
alison
Mon 03 Oct, 2005 18:21 Citeer dit bericht

Re: Horeca-panty's

@Elke Versmissen
is het niet zo dat als het verplicht is voor je werk, dat je werk je werkkleding moet kopen/ vergoeden? lijkt mij niet dat je dat zelf aan hoef te schaffen. als ik jou was zou ik dat eens uit proberen te zoeken, want het is toch van de gekke dat je je eigen werkkleding moet kopen, helemaal als het pantys zijn want die gaan snel stuk dus dan blijf je kopen, ken je je verdiende geld zo weer wegbrengen.
Mon 03 Oct, 2005 18:48 Citeer dit bericht

ik ben maar jobstudente, dus niet in vaste dienst... ik moet dus zelf voor m'n panty's zorgen.
maaike
Sun 09 Oct, 2005 19:27 Citeer dit bericht

@Elke Versmissen

Hoi Elke,

ik kan de oroblu magie 20 nude aanraden voor 7 euro,
of de pretty polly natural oil sheen die geven ultiem conform,(ook voor 7 euro)