Chemische Peeling.

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
NewOne.
Sat 19 Jul, 2008 23:53 Citeer dit bericht

Chemische Peeling.

Na jaren lang geterroriseerd te zijn door puistjes heb ik er veel littekens in mijn gezicht aan over gehouden, niet eens zo zeer de littekens die me irriteren maar die paarse vlekjes die een herrinering zijn aan de acne, die lijken er wel helemaal ingebrand te zijn. Ze gaan maar niet weg. Loop al 11 jaar bij de dermatoloog, en idd puistjes zijn voor 80% weg.. maar die lelijke overblijfselen ervan

had er helemaal genoeg van, vorige week afspraak gemaakt,
over een maand kan ik terecht voor een oppervlakkige chemische peeling die waarschijnlijk na 3 maanden nog een keer herhaald moet worden.

Helaas heb ik geen mensen gesproken die hier persoonlijk ervaring mee hebben, alleen wat standaard info uit folders en wat op internet rondslingert, Heb geinformeerd bij diverse schoonheidsalons, sommige vinden het een goed idee omdat ik er zo mee zit, andere verklaren me voor gek en zeggen dat ik er nog veel ellende van ga krijgen :S

ja juist, iemand gewoon ervaring en iemand die me kan vertellen hoe het echt zit? Hoe goed was het resultaat, was dit langdurig? Ervaring, anyone? Please?

Alvast bedankt, uiteraard zal ik mijn ervaring ook vertellen als ik hem gehad heb!

Greetings,

C
Mon 15 Sep, 2008 13:29 Citeer dit bericht

Re: Chemische Peeling.

@NewOne. Toevallig heb ik onlangs bij mijn schoonheidssalon Uvacare een gesprek gehad over chemische peelings en toevallig was er op dat moment een klant die dat verschillende keren had ondergaan, echter met veel pijn,ongemak enz. Nu was deze klant een speciale microcurrent behandeling in combinatie met bindweefsel massage en nog wat zaken aan het doen. Er waren voor en na fotot's gemaakt en ik moet zeggen het resultaat was verbluffend en dat zonder chemische troep of ander snijwerk.
Misschien heb je iets aan deze informatie. Succes
Nieuwe reactie