Nagelstyliste Opleiding
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Chantal86
|
Sun 29 Jun, 2008 14:26 | |
Nagelstyliste OpleidingHoi,Ik wil graag een opleiding allround nagelstyliste gaan doen. Maar weet alleen niet welke en waar... Weten jullie misschien een goede opleiding? Heel erg bedankt! groetjes... |
||
|
CharmingNails
|
Tue 01 Jul, 2008 14:59 | |
Re: Nagelstyliste Opleiding@Chantal86Deze kan ik je aanraden, Pika Nails in Moergestel zal de website erbij vermelden. www.pika-nails.nl groetjes Yvette www.charmingnails.nl _________________
Groetjes Yvette www.charmingnails.nl |
||
| Wed 03 Sep, 2008 11:07 | ||
Re: Nagelstyliste Opleiding@Chantal86Ik heb de opleiding van Creative Nail Design gedaan en daar ben ik super tevreden mee. www.cnd.nl Maar Wendy is ook erg goed hoor... |
||
|
Desiree Design
|
Tue 18 Aug, 2009 15:40 | |
Re: Nagelstyliste Opleiding@Chantal86Ik zou eerst eens bij jezelf nagaan waarom je een allround opleiding wilt? Het maakt niet uit welk product je gebruikt in je salon, want de klanten die dat product willen zullen dan ook naar je toe komen. Hetzelfde als je hoge of juist lage prijzen rekend... dat publiek zal je aantrekken. Ikzelf gebruik nu een tijd Bio Sculpture Gel. Ik bied mijn klanten aan wat ik zelf ook wil. Mooie nagels, veel keuze in kleuren (121!!), bijpassende nagellak en het aller belangrijkste; niet schadelijk voor je natuurlijke nagel. Kijk maar eens op www.biosculpture.nl... wie weet is het ook iets voor jou. Groetjes! |
||
| Wed 09 Sep, 2009 12:08 | ||
Re: Nagelstyliste Opleidingheb goede dingen gehoord over DUVADO beauty systems in Den Bosch. eindelijk een groothandel met opleidingsmogelijkheden.duvado.com |
||
|
nagelstudiomarielle
|
Mon 10 Oct, 2011 09:29 | |
Re: Nagelstyliste Opleidingwww.beautyxl.nl of www.cnd.nl |
||
|
mmr
|
Thu 17 Nov, 2011 20:02 | |
Re: Nagelstyliste OpleidingeMGie Nails in Oss is ook een goed adres www.emgienails.nl. Lessen onderleiding van een gediplomeerd docente nagelstyling in een professioneel opleidingscentrum. Zeer veel aandacht voor cursisten en maximaal 7 cursisten. Vaak zitten de opleidingen wel vol, maar vaak kun je snel instromen ik geloof maandelijks. |
||
| Nieuwe reactie | ||