Nutteloos haar

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Forum / Haarmode / Nutteloos haar / 3 berichten
Auteur Bericht
mhaigheo
Sat 31 May, 2008 12:20

Nutteloos haar

Ik heb echt nutteloos haar waar ik niks mee kan. Het is bruinachtig en het krult een beetje van boven, van onder is het stijl-achtig en pluist het als een gek. Ik heb veel geprobeerd: stijlen, laagjes, perfecte krul. Niets helpt. Het enige kapsel wat er dan nog enigszins uitziet is het strak naar achter kammen, maar dat gaat op een gegeven moment ook vervelen. Stijlen vind ik te veel werk voor elke dag en mijn haar gaat er ook zo ziekelijk van uit zien.
Weeet iemand misschien wat ik wel met dit haar zou kunnen doen?
beautiful nature, you radiate!
Sat 14 May, 2011 20:27

Re: Nutteloos haar

@mhaigheo
Ik heb precies zulk haar!!! Wat ik heb gedaan is het in een ander model knippen... Je kunt naar de kapper gaan en vragen wat jou waarschijnlijk het leukste staat. Voor de rest heb ik nog wat tips, wat misschien wel kan helpen!
1- Je kan je haar de avond ervoor kammen, en er s'morgens anti-klit in spuiten, dan pluist het véél minder.
2- Als je het toch wil kammen, helpt Antt-klit (busje wat je op droog haar kan spuiten... anti-klit voor droog haar, NIET EIGENMERK KOPEN!) als je het gekamt hebt er een beetje olie op doen.
3- Mijn broer heeft allemaal pijpekrulletjes, hartstikke pluisig, maar hij doet er altijd wax op. Zie je niks meer van de pluisigheid terug
Succes!
brenda12
Fri 24 Jun, 2011 15:22

Re: Nutteloos haar

Haai dames,

Ik had hetzelfde probleem. Mijn haar is behoorlijk vooruit gegaan dankzij Viviscal Extra Strength:

http://www.viviscal.nl/viviscal/viviscal-extra-strength-vrouw.html

Volgens mij kun jij vaak bij drogisterijen hiervan gratis samples krijgen, dan kun je het eens testen! Succes

x Brenda
Nieuwe reactie
Forum / Haarmode / Nutteloos haar / 3 berichten