Geen 1 kapsel staat mij volgens mij niet!!

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
Sat 10 May, 2008 21:36

Geen 1 kapsel staat mij volgens mij niet!!

Hoi,
ik heb echt even hulp nodig hoor..
ik heb een heel erg groot en hoog voorhoofd voorde rest is mijn hooft een beetje ovaal.. ik heb al gedacht aan een pony die mijn voorhoofd een beetje kan bedekken. ik had het dus gezegt tegen de kapper maar het lokje staat me gewoon niet. ik krijg er een nog langer gezicht door... Help ik wil ook zoooo graag mijn haar los maar ik heb ook een bril en het ziet er gewoon niet uit.. iemand tips?? of heeft iemand ook een hoog voorhoofd.. volgens ij ben ik echt de enigste??
Liefs Mademoiselle
Wed 04 Jun, 2008 18:02

Re: Geen 1 kapsel staat mij volgens mij niet!!

@Mademoiselle ..

Ik heb een jaar geleden precies hetzelfde probleem gehad!
Ik had lang blond haar en een heel hoog voorhoofd. Iedereen adviseerde een pony. Dit heb ik toen ook gedaan, maar deze stond erg sloom met mijn een-lengte lange haar.
Toen ben ik naar de kapper gegaan en heb ik mijn haar tot schouderlengte afgeknipt en in allemaal korte laagjes. Mijn pony heb ik heel wild geknipt en lang gelaten, waardoor ik hem scheef, recht en naar achteren kan dragen. Ik heb hem tot ongeveer mijn wenkbrauwen geknipt. Ik vind mijn haar nu super, en van mijn hoge voorhoofd heb ik helemaal geen last meer. Daarom adviseer ik om je haar niet op een lengte te knippen, dit doet je voorhoofd alleen maar langer lijken. Knip het in allerlei leuke laagjes, en zorg ervoor dat je niet een rechte saaie pony knipt maar een ietwat wildere, zodat je er meer dingen mee kunt doen.

Succes!
Fri 18 Aug, 2017 10:00

Re: aible taux d'intérêt bi

adidas shoes
ugg boots sale
true religion jeans
fitflops uk
ralph lauren uk
christian louboutin uk
coach outlet online
canada goose canada
michael kors handbags
asics running shoes
basketball shoes
tory burch sale
coach outlet
columbia outlet store
nike huarache uk
ferragamo outlet
swarovski jewelry
ugg boots
coach outlet
fitflops shoes
ralph lauren outlet
supreme uk
ray ban online
moncler outlet
ugg clearance
polo outlet
valentino shoes
cheap jordan shoes
kate spade outlet store
coach purses
ugg boots
ray ban sunglasses
ugg boots
manolo blahnik shoes
ugg slippers
nike huarache
new balance outlet
adidas nmd shoes
prada outlet
canada goose canada
vans outlet
coach factory outlet
michael kors plånbok
kate spade handbags
nike roshe run
chaussures louboutin
prada outlet
christian louboutin outlet
ray ban wayfarer
nike running
longchamp handbags
north face jackets
michael kors tote handbags
coach outlet
ugg sale
polo ralph lauren outlet
converse shoes
uggs outlet
fred perry polo
mlb jerseys
ugg outlet
kate spade outlet
d&g sunglasses
mulberry uk
ray ban zonnebril dames
calvin klein outlet
burberry outlet
burberry uk
ugg boots clearance
ralph lauren uk
rolex datejust 2
clarks outlet
true religion jeans
ugg boots
ugg boots clearance
michael kors online
nike air jordans
kd 10
michael kors outlet online
polo ralph lauren
nfl jerseys
moncler outlet
polo shirts
louis vuitton outlet
polo ralph lauren
ugg boots
louis vuitton outlet
ralph lauren outlet
michael kors handbags
michael kors outlet clearance
ugg boots on sale 70% off
gafas de sol ray ban
canada goose sale
ugg sale
fitflops sandals
kobe 12 shoes
vans shoes
supreme outlet
ugg outlet
hermes birkin handbags
20178.18chenjinyan
xushengda
Thu 31 Aug, 2017 04:16

Re: Nep Wimpers

louis vuitton pas cher
coach outlet store
under armour shoes
true religion outlet
christian louboutin shoes
red bottoms shoes
louis vuitton outlet online
san francisco giants jerseys
columbia outlet online
hollister clothing store
louis vuitton handbags
coach factory outlet online
nike roshe run
true religion
fit flops
kate spade
versace shoes
air max 95
adidas uk
kate spade outlet
salomon shoes
michael kors outlet online
louis vuitton handbags outlet
adidas nmd
cheap jordans
steph curry shoes
michael kors
coach factory outlet
michael kors handbags
cveland cavaliers jerseys
cheap nfl jerseys
fred perry polo
sac michael kors
official coach factory outlet
polo ralph lauren outlet online
boston celtics jerseys
louis vuitton outlet
ysl handbags
coach outlet
parada handbags
st louis cardinals jerseys
nike air max pas cher
jimmy choo
rolex watches
losangeles lakers jerseys
vans shoes
kate spade handbags
kevin durant shoes
nike free run black
philadelphia phillies jerseys
coach outlet store online
michael kors uk
michael kors handbags
tiffany and co
beats by dr dre
michael kors outlet
nmd adidas
coach outlet
adidas trainers
gucci purses
kd 9 shoes
new england patriots jerseys
air max 2017
ghd hair straighteners
kate spade handbags
adidas shoes
tiffany and co outlet
dallas cowboys jerseys
nike air max
clarks outlet
mont blanc
fit flops
clarks outlet
gucci uk
fitflops shoes
burberry outlet
tiffany and co
gucci handbags
red bottoms
fitflops
polo outlet
ghd straighteners
mbt shoes
louis vuitton
air jordan uk
adidas yeezy
cheap jordans
yeezy boost 350 v2
clarks shoes
chicago cubs jerseys
yeezy boost
gucci outlet
dansko shoes
louboutin
adidas outlet
coach outlet
wholesale nike shoes
cheap jerseys
parker pens
coach outlet
dansko sandals
valentino
michael kors uk
fitflops uk
christian louboutin shoes
houston rockets jerseys
adidas shoes
louis vuitton outlet store
cheap nike shoes
oklahoma city thunder jerseys
dansko outlet store
adidas superstar
coach outlet online
columbia shoes
birkenstock sandals
xsd8.31
valentino11
Tue 12 Sep, 2017 03:22

Louis Vuitton Michael Kors Outlet North Face Outlet North Face Outlet Timberland Outlet Moncler Outlet Coach Factory Ray Ban Outlet Christian Louboutin Shoes Coach Black Friday Coach Outlet Online Air Jordan 13 North Face Outlet Coach Factory Outlet Kate Spade Outlet Coach Outlet Nike Roshe Run Buty Nike Air Max North Face Outlet North Face Jackets North Face Outlet Louis Vuitton Outlet Kate Spade Outlet North Face Outlet UGG Outlet UGG Boots Black Friday Coach Outlet Coach Factory Ralph Lauren Outlet North Face Jackets Cheap Jordans North Face Outlet North Face Outlet Michael Kors Outlet Coach Factory Outlet Coach Outlet Online Coach Purses Kate Spade Outlet Coach Outlet Burberry Belt True Religion Outlet The North Face Outlet UGG Boots Cheap UGG Boots Michael Kors Outlet Store Coach Outlet Red Bottoms Adidas Outlet Cheap Uggs North Face Outlet Ugg Boots Sale UGGS For Women Adidas Yeezy Boost Moncler Jackets Jordan 11 UGG Outlet UGG Boots Coach Outlet Sac Longchamp Coach Outlet True Religion Outlet Chaussures Christian Louboutin Pas Cher Nike Outlet Coach Factory Outlet Uggs Outlets UGG Outlet Store UGG Boots Outlet UGG Bailey Button Michael Kors Michael Kors Outlet Nike Outlet Moncler Outlet Burberry Outlet Coach Outlet Ray Ban Sunglasses Oakley Outlet Coach Outlet Nike Huarache Coach Outlet North Face Outlet Store Cheap Jordns Cheap Air Max 90 Yeezy Boost 350 V2 Nike Air Max
Miles
Fri 06 Oct, 2017 10:28

Michael Jordan’s first appearance on Saturday Night Live in 1991 is honored with this Air Jordan 6 Pinnacle. The sneaker takes inspiration from the olive quilted bomber jacket that he was wearing, as Cheap Jordans it basically reflects that style with a quilted, nylon upper. Black accents throughout, a matching midsole and an icy outsole completes the look altogether. The release will also include a matching jacket sold separately.Look for this Air Jordan 6 Pinnacle at select Jordan Brand stores and online today and Jordan shoes more retailers on October 1st for a price tag of $225. Click and bookmark our Air Jordan 6 Pinnacle Flight Jacket (SNL) hub page now for the latest images, new information and full release details. Always keep it locked to KicksOnFire for the latest in sneaker news and release dates.
The Air Jordan 32 made its debut at retailers this past weekend as it released in the Rosso Corsa colorway inspired by Italian luxury sports cars. The low top version will also be Air Jordan 11 Georgetown releasing soon as it’ll drop in the Bred/Banned colorway next month. This past weekend Jimmy Butler was spotted wearing a brand new colorway during the Timberwolves’ annual Media Day.Seen above, Jimmy Buckets is wearing the Air Jordan 32 Low in Triple Black. As you’d expect, the shoe comes done in all-black including the new Flyknit Jordans for sale upper, branding on the tongue and midsole, and the midsole/outsole.No information is known yet on whether or not this Triple Black pair will be releasing to the public, but keep it locked to Kicks On Fire for updates. Would you cop this pair if it released?
The flight suit that Michael Jordan wore during his Cheap Jordans For Sale rookie season is the next colorway insipration for this Air Jordan 5 Blue Suede. Covered with premium styling in suede, the sneaker is detailed with matching mesh details on the sides, a 3M reflective tongue, black shark teeth accents on the midsole and lining. An icy outsole finally completes the design nicely.Retailing for a price Jordans shoes tag of $190, look for this colorway of the Air Jordan 5 at select Jordan Brand stores and online on September 30. Click and bookmark our Air Jordan 5 Blue Suede hub page now for the shoe’s latest release info and up-to-the-minute updates and images. Always keep it locked to KicksOnFire for the latest in Jordan 11 sneaker news and release dates.
The Air Jordan 6 Pinnacle Flight Jacket (aka Air Jordan 6 Pinnacle Promo Jacket) is the next premium lifestyle iteration of the sneaker. Tis bold interpretation of the Air Jordan 6 is inspired by Michael Jordan’s 1991 appearance on Saturday Night Live where he was wearing an Olive quilted bomber New Jordan Shoes jacket. As a tribute to his first appearance on SNL, this limited Air Jordan 6 reflects that design with a water resistant quilted nylon construction noted on the side panels of the shoe. The rest of the shoe comes in an Olive nylon that’s not done in quilted fashion. Olive and Black take care of Jordan 11 Space Jam the midsole while more Black accents can be found on the lace overlay, lining and heel pull tab. An icy outsole and Olive laces complete the design.
A new colorway is landing on the return of the Air Jordan 3 this month, and it’s releasing in a GS exclusive anthracite theme. Featuring the dark greyish jordan 11 retro bred hue on its suede upper, matching leather accents are seen on the tongue and collar, with black elephant print overlays on the toe and heel completing the upper. Other details include metallic red bronze accents on the eyelets and Jumpman branding, while a white midsole and black rubber outsole complete the design altogether.Look for this Jordan Shoes 2016 colorway of the Air Jordan 3 at select Jordan Brand stores and online on October 7th for a retail price of $140. Click and bookmark our official Air Jordan 3 GS Anthracite hub page now for all the imagery, latest information and full release details. Always keep it locked to KicksOnFire for the latest in Jordan 13 sneaker news and release dates.
An unfinished sample of the Air Jordan 3 OG Retro Black Cement just released and the sneaker’s triumphant return is expected on February 2018 for its 30th anniversary. The sneaker originally released in 1988 and went on to be retroed again in 1994, 2001, 2008 and last time in 2011. Jordan Eclipse Featuring its classic and legendary colorway of Black, Cement Grey, and Fire Red, the model is also detailed with classic Nike Air branding at the heel and outsole, a Fire Red tongue lining and white midsole to complete the style altogether.Retailing for a price tag of $200, look for this Air Jordan 3 OG at Jordan Shoes select Jordan Brand stores and online on February 17th. Click and bookmark our official Air Jordan 3 OG Retro Black Cement (2018) hub page now for all the imagery, latest information and full release details. Always keep it locked to KicksOnFire for the latest in sneaker news and release dates.
The Air Jordan 1 High Jordan 1 Flyknit Royal is an updated lifestyle version that tribute to the iconic 1985 model but now features a flyknit upper. Covered in black and royal blue hues across, leather accents are used for the swooshes and wings logo. Nike Air branding on the tongue, a white midsole and royal blue outsole completes the modern style Jordans For Sale altogether.Look for this Air Jordan 1 High Flyknit at select Jordan brand stores and online on October 7th for a retail price tag of $180. Click and bookmark our Air Jordan 1 High OG Flyknit Royal hub page now for the shoe’s latest release info and up-to-the-minute updates and images. Always keep it locked to Cheap Jordans for sale KicksOnFire for the latest in sneaker news and release dates.
After giving us a look at the extremely limited OFF-WHITE x Nike Air Presto Extra Credit, DJ Khaled returns by giving us a glimpse at the Air Jordan 3 Denim Sample.Last surfacing in 2015, this sample colorway of the Air Jordan 3 features a dark Jordan Future blue denim throughout the majority of the upper with suede detailing on the ankle and mudguard. The signature elephant print on the toe and heel have been done in khaki along with the white accents on the laces, upper eyelets, and the Jumpman logos on the heel and tongue. A white midsole and gum rubber Jordan 11 72-10 outsole complete the look.What are your thoughts on this Air Jordan 3 Denim Sample? DO you think Jordan Brand will ever release them to the public?
P.J. Tucker just signed a new contract with the Houston Rockets this past Summer and if you’ve been following him or us on social media for some time now jordan 11 bred then you know that he plays no games when it comes to his sneakers. He has worn some of the craziest kicks on and off the court. He even wore the Nike Air Yeezy 2 R
http://www.baidu.com
Tue 24 Oct, 2017 05:24

Re: aaaaaa

instyler max 2
nike air huarache
michael kors handbags
boston celtics jersey
dolce and gabbana shoes
ferragamo shoes
polo ralph lauren
saics running shoes
michael kors outlet