Nieuwe Web-Shop
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Tue 18 Mar, 2008 15:40 | Citeer dit bericht | |
Nieuwe Web-ShopOkeee beetje gewaagt maar wel prachtige leren kleding.Heb er zelf stiekem wat besteld. En echt super mooi hoor. De webshop heet www.miss-yvonne.nl |
||
|
Chantal83
|
Thu 10 Apr, 2008 20:58 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-Shop@mjkledingIk heb zojuits een gave broek op www.kleren.com gekocht en niet duur ook :-) Groetjes Chantal Laatst bewerkt op Tue 03 Aug, 2010 11:52
|
||
|
Anoek
|
Mon 21 Jul, 2008 21:39 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-Shop@Chantal83Ook weer wat leuks ontdekt: http://www.dressesonly.nl. Moet je wel van jurken houden natuurlijk :-) Grtz Noek _________________
Grtz Anoek Laatst bewerkt op Tue 03 Aug, 2010 11:52
|
||
|
arien
|
Mon 12 Jan, 2009 21:46 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-Shop@AnoekOok pas begonnen maar loopt al goed wel wat exclusiever dan andere www.beldono.nl Italiaanse modeaccessoires! Laatst bewerkt op Tue 03 Aug, 2010 11:52
|
||
|
Milla
|
Thu 26 Mar, 2009 16:02 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-Shop@AnoekIk shop ook altijd bij dressesonly haha. Ken je welikefashion.nl en girl88.nl? Je moet je outfit afmaken met accessoires he :-). Groetjes, Milla Laatst bewerkt op Tue 03 Aug, 2010 11:52
|
||
|
fashionbabe
|
Tue 21 Apr, 2009 13:33 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-ShopHad hem al bij webshops gepost maar zet m hier ook nog even bij.shop.ravelikelilith.nl. Voor mannen en vrouwen en leuke accessoires!!!! Ze hebben heel vaak nieuwe dingen. Zoooo verslavend!!!! Laatst bewerkt op Tue 03 Aug, 2010 11:52
|
||
|
schoenmodeonline
|
Sun 10 May, 2009 09:37 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-Shopop zoek naar exclusieve schoenen van het Amerikaanse merk collin stuart By Victoria Secretwww.schoenmodeonline.nl meer dan 120 modellen op de webshop levering binnen 24 uur super scherpe prijzen en het mooie is deze zijn verder niet in de winkel in Nederland te koop dus loop je ook niet het risico dat heel Nederland hier mee loopt kijk maar eens bij ww.schoenmodeonline.nl Laatst bewerkt op Tue 03 Aug, 2010 11:52
|
||
|
fashionbabe
|
Mon 28 Sep, 2009 14:36 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-ShopIk heb laatst ook een leuke webshop ontdekt!www.ravelikelilith.nl Dat is van de Revenge, voor de hippe mensen in utrecht wel bekend ;-)! Ze hebben vooral leuke t-shirts voor mannen en vrouwen + vaak sale :-D ! Echt een aanrader!! Laatst bewerkt op Tue 03 Aug, 2010 11:52
|
||
| Tue 27 Oct, 2009 15:14 | Citeer dit bericht | |
Re: Nieuwe Web-ShopLeuke webshops hier. Ik koop vaak online. Vooral bij www.sans-online.nlZe hebben vaak goede aanbiedingen en mijn favo merken Esprit en Only. Ik vindt online winkelen zo fijn. Relaxed online zoeken en op je gemak thuis passen. Maar goed op sans-online.nl heb ik laatst twee spijkerbroeken van Only en MAC gekocht ( 1 in de uitverkoop!) Plus een ontzettend leuke jurk zie hier: www.sans-online.nl/Artikel.aspx?id=2490&code=5555.00382&groep=21&isWomen=1&sub1=Jurken Laatst bewerkt op Tue 03 Aug, 2010 11:52
|
||
|
Floortje21
|
Wed 28 Oct, 2009 22:45 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-ShopCheck www.lolobags.be !!Super tip, je vindt er waanzinnig leuke handtasjes.. Een mailtje volstaat, en je krijgt het zo opgestuurd. Mijn tasje staat alvast klaar voor de komende feestdagen.. past perfect bij m'n outfit.. Eentje om te onthouden.. www.lolobags.be |
||
| Sun 01 Nov, 2009 20:03 | Citeer dit bericht | |
Re: Nieuwe Web-ShopIk heb een shop verslaving en de laatste tijd shop ik veel bij www.outletiz.com een redelijk nieuwe webshop met veel merkkleding / designerkleding het is er altijd -75% SALE! Echt de moeite waard! |
||
|
Sarah13
|
Mon 09 Nov, 2009 19:00 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-Shopwww.mooiebadjassen.nl voor iedereen die geen gewone badjas wil. |
||
|
|
Fri 20 Nov, 2009 14:19 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-ShopEen cadeautip: www.passeggio.comEr worden ondershirts voor heren verkocht. Het handige is dat je het witte boordje niet meer ziet, door de v-hals. Ik heb het besteld voor mijn vriend en krijg er vanwege de feestdagen een leuke feestverpakking en gedichtje bij! Laatst bewerkt op Tue 03 Aug, 2010 11:52
|
||
|
FashionPrincess
|
Wed 02 Dec, 2009 23:09 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-Shopwww.royalty-fashion.comUnieke en betaalbare kleding & accessoires, snelle levering en geen verzendkosten binnen NL! Je krijgt nu in december een cadeautje bij je bestelling so check it out! |
||
| Fri 01 Jan, 2010 20:10 | Citeer dit bericht | |
Re: Nieuwe Web-Shopwww.watchdeluxe.nlnet ook al aangegeven, mooie shop voor horloges met korting |
||
| Sun 10 Jan, 2010 22:11 | Citeer dit bericht | |
Re: Nieuwe Web-ShopIk heb een nieuwe webshop gevonden met leuke tassen, sieraden en accessoires. www.thelittlegreenbag.nl |
||
| Mon 25 Jan, 2010 00:11 | Citeer dit bericht | |
Re: Nieuwe Web-Shopoutlet.madebyestrella.nlmooie kleding voor leuke prijzen! |
||
|
mariskavanwanrooij
|
Wed 03 Feb, 2010 20:58 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-ShopNeem maar eens een kijkje op www.kickies.nlSuperleuke en trendy babyslofjes,sneakertjes en laarsjes gemaakt van echt leer en verkrijgbaar in alle kleuren die je maar kunt bedenken. Ook leuk om als kraamcadeau te geven. groetjes Mariska _________________
www.kickies.nl |
||
|
a86m
|
Wed 05 May, 2010 16:17 | Citeer dit bericht |
Re: Nieuwe Web-ShopIk heb ook een nieuwe webshop ontdekt, met lingerie. Ik heb zelf best grote borsten en kon daar heel goed slagen maar ze hebben ook kleine maten dus een aanrader:www.lingerie-athome.nl |
||
| Wed 19 May, 2010 22:50 | Citeer dit bericht | |
Re: Nieuwe Web-ShopIk heb laatst een nieuwe leren en hippe portemonnee gekocht bij een nieuwe online webshop: PortemonneePlus.Ben er erg blij mee en alles is netjes op tijd thuis bezorgd! Ook niet onbelangrijk :) Check de site: www.portemonneeplus.nl Groetjes Juud |
||
| Nieuwe reactie | ||