geuroverlast acryl
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
biancaga
|
Fri 14 Mar, 2008 15:45 | Citeer dit bericht |
geuroverlast acrylHeeft iemand nog een tip over hoe je wat aan de geur van acryl kan doen. Ik heb wat gelezen over "the cloud ionisator". Iemand daar ervaring mee?groeten bianca |
||
|
CharmingNails
|
Wed 02 Apr, 2008 19:28 | Citeer dit bericht |
Re: geuroverlast acryl@biancagaNee ik heb hier geen ervaring mee, heb hem wel gezien op de beurs. Zelf gebruik ik de Purextafel hier heb je ook geen last meer van de acryl geur. Je kan eventueel meer informatie opvragen waar ze deze verkopen. En anders hoop ik dat er iemand wel een antwoord voor je heb. _________________
Groetjes Yvette www.charmingnails.nl |
||
| Wed 03 Sep, 2008 11:13 | Citeer dit bericht | |
Re: geuroverlast acryl@biancagaZorg voor een goede afzuiging NAAR BUITEN, zodat de dampen niet in je kamer blijven hangen. Dan ben je er ook gelijk vanaf. |
||
|
Barbara
|
Sun 27 Dec, 2009 22:06 | Citeer dit bericht |
Re: geuroverlast acryl@biancagaJe kan tegenwoordig ook speciale lampen kopen die de lucht nutraliseren. het helemaal weg halen zal het niet maar het helpt wel een deel. Als je een lamp aanschaft dan kan je hem vaak op proef uit proberen en mocht het dan niet naar wens zijn dan kan je het weer retour sturen. ik heb ze gezien voor ongeveer 25 euro. gr Barbara |
||
|
mmr
|
Thu 17 Nov, 2011 20:07 | Citeer dit bericht |
Re: geuroverlast acrylof gewoon odorless liquid gebruiken die is veel minder sterk van geur. Ik geloof dat ze die verkopen bij eMGie Nails te Oss (NB) van het merk Nouveau Nail zie www.emgienails.nl |
||
|
Sjonny
|
Fri 16 Dec, 2011 21:47 | Citeer dit bericht |
Re: geuroverlast acryltsja het is ook moeilijk om met geur marketing de juiste balans te vinden tussen te veel en te weinig.. niet? |
||
| Nieuwe reactie | ||