Henna
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Jany
|
Wed 21 Sep, 2005 22:10 | |
HennaIk wil mijn haar donkerder kleuren. Zelf heb ik rood haar de 1 zegt dat het wel kan de ander niet..Ik wil het donker bruin hebben. Kan ik dan een bruine henna spoeling nemen? Vriendin zegt dat het dan groen wordt. Kunnen jullie helpen. Alvast bedankt |
||
|
Esma
|
Fri 23 Sep, 2005 20:17 | |
Re: Henna@JanyHoi je kan het beste echte henna nemen, maak je niet al te druk over rare haar verkleuringen want het enige wat kan gebeuren is dat het een rode glans over zich heen kan nemen maar groen zal het niet worden wel zeg ik erbij dat zwarte henna behoorlijk sterk is dus kan je het beste voor gebruik op een klein pluk haar uitproberen om te zien of het schade aan je haar brengt en dus te sterk is voor jou type haar, lichter maken kan niet met henna. Groetjes Esma |
||
|
Monica
|
Sun 02 Oct, 2005 00:23 | |
Re: Henna@Janybevraaag je goed rond henna het is niet zomaar aanbrengen en uitspoelen en voila! en henna altijd testen op een lok haar neem een kijkje op www.longhair.be daar staan tal van tips rond henna,bekijk ze allemaal goed,vooralleer je iets stoms met je haar uithaalt! grtz |
||
| Sun 02 Oct, 2005 10:25 | ||
Re: Hennanou ik heb ook heel vaak henna gehad, roode!! en ik heb vanmezelf zwart haar, dus ik kreeg er gewoon een roode gloed over heen. Maar een vriendin van mij heeft van zichzelf blond haar, en zij had ook henna genomen (ik d8 dat het zwart was) en het werd idd groen ja!!En henna en haarverf werken niet samen, dus ja dan zit je met een groen hoofd ;) Dus het is miss idd wel verstandiger om het eerst op een stukje haar uit te proberen ;) |
||
|
|
Mon 03 Oct, 2005 11:39 | |
Re: Henna@JanyIk heb heel lang geleden een keer Henna in mijn haar gehad en ik vond het gruwelijk stinken, naar spinazie en ik kreeg die geur er pas na een week een beetje weg. Maar dan praat ik wel over 10 jaar geleden ofzo, ik weet niet hoe het nu is met henna-producten. |
||
| Mon 17 Oct, 2005 10:55 | ||
Re: Henna@ReQHenna is NIET slecht voor je haar, het is juist GOED.. Met henna krijg je GEEN uitgroei, het slijt langzaam uit je haar. Henna kun je NIET gebruiken in combinatie met haarverf of haarspoeling, dan kan het zijn dat de kleur anders word!! Wat jij dus zegt is TOTAAL NIET WAAR> Laatst bewerkt op Fri 21 Oct, 2005 13:04
|
||
| Wed 19 Oct, 2005 21:43 | ||
Re: Henna@ReQhenna is geen verf, henna is een natuurlijk middel, het is TOTAAL wat anders, En het is BEWEZEN dat het goed voor je haar is,, Of weet je niet wat het woord bewezen betkend, damn,, Laatst bewerkt op Fri 21 Oct, 2005 13:04
|
||
| Sat 19 Jul, 2008 19:29 | ||
Re: Hennahet word echt geen groen ik gebruik al 6 jaar henna en het is nog geen een keer groen geworden |
||
| Nieuwe reactie | ||