litteken navelpiercing?
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Wen_D
|
Sun 18 Sep, 2005 19:58 | |
litteken navelpiercing?Hallo, ik zit te twijfelen of ik een navelpiercing zal nemen.Mijn grootste zorg is dat er nadien een litteken zou kunnen blijven staan, zoals dat ook gebeurt bij je oren. Daar heb ik ook gaatjes gehad, en die zie je nu nogsteeds zitten. Is dat bij een navelpiercing ook het geval, of gaat dat helemaal weg? |
||
|
Monica
|
Sun 18 Sep, 2005 21:06 | |
Re: litteken navelpiercing?@Wendyhoi ik heb zelf ook een navelpiercing maar de eerste keer was ze te kort gestoken dus 2 de maal zat ze goed,de wonde was toen helemaal niet genezen en dan had ik ze uitgedaan en nu als je ertegen gaat staan kijken zie je wel een klein plekje,nauwelijks zie je iets... maar ik weet niet wat het resultaat is na 2 jaar,denk wel dat het een litteken blijft ik hoop zelf ook van niet,want ik zal ze wss ook wel ooit eens uitdoen... grtz |
||
|
alison
|
Sun 18 Sep, 2005 21:15 | |
Re: litteken navelpiercing?hoimijn eerste navelpiercing heb ik heeel lang geleden laten zetten, helaas wilde dat niet goed genezen. na 4 jaar heb ik hem toen verwijderd. hij was na 24 uur al dichtgegroeid (niet helemaal natuurlijk maar ik kreeg er niet weer een piercing doorheen) na 8 maanden wilde ik er toch weer een en die heb ik toen opnieuw laten zetten, ditmaal had ze er iets boven geprikt (precies op dezelfde plek kon niet want dat was een dikke kluit litteken weefsel. ditmaal genas hij prima, die heb ik nu al 8 jaar. maar die ene die ik 4 jaar had, daar zie je nog steeds het litteken van, niet zo goed omdat ik opnieuw een piercing heb laten zetten, maar je ziet een wit vlekkie, en als je de huid strak trek is het doorzichtig/ blauwachtig. maar niet dat anderen dat kunnen zien, dat zie je alleen als je er heel dicht bij kijkt. niet als iemand gewoon tegenover je staat en die kijkt dat naar je buik. maar het zal per persoon verschillen, sommige mensen hebben eerder last van littekens dan anderen. als je twijvel raad ik het je af, misschien dat je dan een nep piercing kan nemen, eentje die je in je navel vast kan knijpen, waar je geen gaatje voor nodig hebt. denk er in ieder geval goed over na. ik was 10 jaar toen ik me navelpiercing liet zetten, ik heb er nu (12 jaar later) geen spijt van maar ik kan niet zeggen dat ik er op die leeftijd al goed over na had gedacht. doe dat wel want het is je lichaam en daar moet je nog je hele leven mee! |
||
|
MissSpike
|
Sat 01 Oct, 2005 16:59 | |
Re: litteken navelpiercing?@alisonIk heb mijn piercing er na 3 jaar uitgehaald omdat ie ontstoken was, en ik heb nu idd een littekentje. Het is verkeerd genezen. Maar er zijn ook veel mensen die er geen last van hebben als ze m verwijderen. Het ligt idd aan je lichaam, denk ik. |
||
|
licheeAapje
|
Wed 05 Oct, 2005 10:05 | |
Re: litteken navelpiercing?Heb van de zomer mijn navelpiercing laten zetten, die moest er na 2 weken al weer uit omdat ie te diep was gezet. Moest 6 weken wachten toen werd ie opnieuw gezet. Inmiddels had ik wel een littekentje maar het bovenste gaatje werd opnieuw gebruikt dus zag je niks van. In ht begin ging het goed met me piercing, maar na 6 weken was het weer mis hij was aan het uitgroeien. Heb hem er weer uit moeten halen en nu heb ik dus een best groot litteken :(Maar dat litteken kunnen ze wel corrigeren als je er vee last van zou hebben _________________
Always look on the bright side of life! |
||
|
*nerd*
|
Tue 04 Jul, 2006 20:57 | |
Re: litteken navelpiercing?@licheeAapjek zou het litteken weg willen laten halen....stoor me er erg aan...denk je dat dat kan?en hoe doen ze dat dan denk je? xxxx |
||
|
indira
|
Wed 26 Jul, 2006 15:18 | |
Re: litteken navelpiercing?daar heb je garantie een litteken van. Dit komt heusniet door het verkeerd genezen hoor! de huid is opgebouwd uit verschillende lagen, als alleen de eerste laag van de huid verwond wordt, krijg je geen litteken; als de tweede laag geraakt wordt krijg je een litteken. doordat er de huid bij een piercing volledig door- boort wordt, worden alle lagen verwondt en dus niet enkel de eerste en krijg je zowiezo een litteken. |
||
|
lau
|
Tue 05 Dec, 2006 00:07 | |
Re: litteken navelpiercing?ik heb ook 1 , van me ex moest ik hem uitlate maar toen prikte ik hem soms nog wel eens open,als je 2maanden hem niet heb ingehad groeitie digt en als je hem dan moet doorprikke doet het zeer, want ik heb het gevoelt geen pretje |
||
|
lau
|
Tue 05 Dec, 2006 00:08 | |
Re: litteken navelpiercing?maar die bij je navel zie je veel minder, ik had ook een wenkbrauw piercing en daar zie je gewoon echt een streep een soort gat,heb ikook heel veel spijt van gehad |
||
| Sun 19 Aug, 2007 19:45 | ||
Re: litteken navelpiercing?@alisonheey,, ik gaa er na mijn operatie ook een laten setten maar doet het niet vet veel pijn en hoe voelt het ensoo ?? xx tineke |
||
|
Doerak
|
Tue 20 Nov, 2007 21:23 | |
Re: litteken navelpiercing?@ Ik heb mijn navelpiercing maand geleden laten zetten. Het deed helemaal geen pijn (het is binnen 2 seconden al klaar) je voelt alleen het prikje heel even. Bij mij ging het helemaal goed. Het is mooi genezen en ik heb er nu al een andere piercing in gezet. Ik zie een klein gaatje als ik mijn piercing eruit haal, maar dat noem ik geen litteken. |
||
|
miss_kevinlover
|
Fri 14 Mar, 2008 14:46 | |
Re: litteken navelpiercing?ik heb geen vraag over een liteken maar ik zou donderdag een navelpiercing willen laten steken, nu is mijn vraag doet dat echt pijn? ik ben ngal kleinzerig :dGroetje kelly |
||
|
mir72
|
Fri 18 Apr, 2008 11:11 | |
Re: litteken navelpiercing?@Wen_DHeb ik ook gehad, maar gaatje is snel dicht, maar zal net als bij de gaatjes in je oren zichtbaar blijven..... dus eerst maar ff nadenken of je dit wel wilt..... |
||
|
loontje
|
Sun 27 Apr, 2008 18:54 | |
Re: litteken navelpiercing?@Wen_DHoi hoi, ik heb 11 jaar lang een navelpiercing gehad, is er nu uit, was hem intussen wel beu. Hij begon ook een beetje te irriteren weer net als in het begin toen ik hem had, dus een reden om hem er uit te halen, na 2 dagen kreeg ik de piercing er al niet meer in... Ik heb geen litteken overgehouden, alleen een klein gaatje wat echt niet opvalt. Dus als je geen problemen er mee hebt met ontstekingen enzo zal een litteken meevallen, maar elke huid zal inderdaad wel anders reageren denk ik. Groetjes, Loontje |
||
|
liselotje
|
Wed 30 Jul, 2008 13:25 | |
Re: litteken navelpiercing?@loontjehoii, ik ben liselot k'zou graag een navelpiercing hebben maar k'ben bang dat het gat als de piercing eruit is te groot zal zijn en zal opvallen is dat zo , en doet het pijn als de piercing erin word gestoken ???? _________________
xxxxxx |
||
| Fri 01 Aug, 2008 09:17 | ||
Re: litteken navelpiercing?ik heb 2 jaar een piercing gehad, op een dag viel mijn navelpiercing gewoon naar beneden en had ik een gat in mijn navel met 2 bultjes, de dokter heeft die bultjes leeggeprikt, maar nu na een jaar en dat zal altijd wel blijven zie je nog altijd 2 klein bultjes met een opening.Op die plaats heb ik daarbij ook nog een tatou. Mijn vriend zegt altijd dat ik minibilletjes daar heb en vind dat schattig:) last heb ik daar dus niet van. |
||
|
romytjuh
|
Tue 12 Aug, 2008 15:41 | |
Re: litteken navelpiercing?hoe oud moet je zijn voor een navelpiercingik ben nu 11 :) xxx |
||
|
mir72
|
Thu 14 Aug, 2008 13:42 | |
Re: litteken navelpiercing?@romytjuhWat ik zo heb kunnen vinden op het internet, moet je 16 jaar zijn of toestemming van je ouders hebben (die dus ook mee gaan wanneer je je piercing laat zetten) |
||
|
mir72
|
Thu 14 Aug, 2008 14:21 | |
Re: litteken navelpiercing?@romytjuhWat ik zo heb kunnen vinden op het internet, moet je 16 jaar zijn of toestemming van je ouders hebben (die dus ook mee gaan wanneer je je piercing laat zetten) |
||
|
romytjuh
|
Tue 19 Aug, 2008 10:28 | |
Re: litteken navelpiercing?@mir72hooi okej dus ik mag al een navelpiercing ik had naar een shop gebeld en die zijden dat je 12 moest zijn want de wed was veranderd ofzo doeii |
||
| Nieuwe reactie | ||