invlechten, hoe?
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
|
Sat 17 Nov, 2007 12:42 | Citeer dit bericht |
invlechten, hoe?Hoi,Kan iemand mij helpen leren hoe je kan invlechten bij jezelf? Zelf heb ik stijl haar en maak af en toe met de stijltang golven, maar dat is niet echt gezond voor mijn haar, merk dat het afbreekt daardoor. Wil het proberen met een vlecht maar dan wel invlechten weet alleen niet hoe dat moet. Wie kan mij helpen??? |
||
| Sun 18 Nov, 2007 14:20 | Citeer dit bericht | |
Re: invlechten, hoe?@SnezanaHoi Ik heb het mezelf aangeleerd. Het is (voor mij) heel makkelijk het zelf in te vlechten... Een beetje op gevoel aanleren, ik kan het zonder spiegel ;). Groetjes, Laatst bewerkt op Tue 30 Nov, 2010 10:43
|
||
|
Nieen
|
Thu 08 May, 2008 18:36 | Citeer dit bericht |
Re: invlechten, hoe?@YoureGonnaHearFromMeze vroeg alleen maar hoe ze der haar kan invlechten/.. Laatst bewerkt op Tue 30 Nov, 2010 10:43
|
||
| Sun 15 Aug, 2010 20:15 | Citeer dit bericht | |
Re: invlechten, hoe?@NieenNou uitgelegt is "t probleem??? Laatst bewerkt op Tue 30 Nov, 2010 10:43
|
||
|
Wendy_H
|
Mon 23 Aug, 2010 17:06 | Citeer dit bericht |
Re: invlechten, hoe?Op youtube zijn er verschillende filmpjes die heel goed uitleggen hoe je het mooist kunt invlechtenGr, Wendy _______ http://www.tegelpaleis.nl/ Laatst bewerkt op Tue 30 Nov, 2010 10:43
|
||
|
|
Fri 28 Jan, 2011 21:55 | Citeer dit bericht |
Re: invlechten, hoe?@SnezanaIk kan je ermee helpen, ik heb er veel ervaring mee, maar ik weet niet wat voor vlecht je precies wilt? Één grote invlecht is niet zo lastig, maar als je echt dunne cornrows bij jezelf wilt maken zul je hiervoor erg veel moeten oefenen. Ik heb ruim 5 jaar ervaring met mensen invlechten, maar bij mezelf vind ik het nog steeds lastig. Het is een tijdrovend klusje waar je echt voor moet gaan zitten wil je een mooi resultaat bereiken. _________________
www.braidsanddreads.nl |
||
|
|
Thu 10 Feb, 2011 19:41 | Citeer dit bericht |
Re: invlechten, hoe?@Nathaliekan je wel iemand anders vlechten? is wel zo makkelijk. dan is het en kwestie van oefenen oefenen ik geef cursus invlechten. dus als je nog niet kan in vlechten _________________
www.magichairextensions.nl www.dreadsvaneigenhaar.nl |
||
| Nieuwe reactie | ||