Modellen gezocht voor mijn visagieopleiding bij mieke petiet
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Danja
|
Wed 07 Nov, 2007 20:47 | Citeer dit bericht |
Modellen gezocht voor mijn visagieopleiding bij mieke petietHallo ik zoek modellen voor mijn vakopleiding Mieke Petiet op de dinsdagen in Middelburg.Voor dinsdag 5 febr 2008 zoek ik een model tot 20 jr blanke of donkere huid! Dat maakt niet uit! Op Dinsdag 4 maart 2008 zoek ik een model tot 20 jr met een volle mond en bolle ogen en goede juckbeenderen Op dinsdag 1 april zoek ik een model meisje tot 25jr dit is voor een foto make up Ik zoek ook nog Aziatische modellen en mensen met een donkere huid! De data's worden nog bekend gemaakt! Groetjes Danielle |
||
| Mon 07 Jul, 2008 23:31 | Citeer dit bericht | |
Re: Modellen gezocht voor mijn visagieopleiding bij mieke petiet@DanjaHello, I noticed that you went to the makeup school of Mieke Petiet; which is a school that I may be interested in attending as well. I am wondering if you could share some of your thoughts with me on what you thought about your experience at the school in general and whether the time there was worth while. Any advice you can give me as an aspiring makeup artist would be wonderful! Thank you, Chan _________________
I currently live in Europe and sample beauty products from all over the world to satisfy my boundless curiosity. If I learned anything from my modeling experiences, it was that the right product can make all the difference in the world. |
||
| Mon 07 Jul, 2008 23:39 | Citeer dit bericht | |
Re: Modellen gezocht voor mijn visagieopleiding bij mieke petiet@DanjaHello, I noticed that you went to the makeup school of Mieke Petiet; which is a school that I may be interested in attending as well. I am wondering if you could share some of your thoughts with me on what you thought about your experience at the school in general and whether the time there was worth while. Any advice you can give me as an aspiring makeup artist would be wonderful! Thank you, Chan _________________
I currently live in Europe and sample beauty products from all over the world to satisfy my boundless curiosity. If I learned anything from my modeling experiences, it was that the right product can make all the difference in the world. |
||
|
Peng Peng
|
Fri 13 Feb, 2009 10:18 | Citeer dit bericht |
Re: Modellen gezocht voor mijn visagieopleiding bij mieke petiet@DanjaHaii!!! Ben je nog op zoek naar Asian girls?? Ik hoor het wel of je geinteresseerd bent en mij evt. kan/wil gebruiken =) Gr. Peng Peng |
||
|
|
Tue 26 May, 2009 19:28 | Citeer dit bericht |
Re: Modellen gezocht voor mijn visagieopleiding bij mieke petiet@Peng PengIk wil graag visagiste worden Welke opleiding hebben jullie gedaan? waren ook jongeren op school of alleen meisjes? _________________
Ik wil graag visagiste worden Welke opleiding hebben jullie gedaan? waren ook jongeren op school of alleen meisjes? |
||
| Sun 17 Jan, 2010 22:59 | Citeer dit bericht | |
Re: Modellen gezocht voor mijn visagieopleiding bij mieke petiet@Peng PengHoi Peng Peng, Ik ben nog opzoek naar een Aziatische model voor a.s. dinsdag in amsterdam voor mn opleiding als visagiste. Ik hoop gauw wat van je te horen. Groetjes |
||
|
softijsje13
|
Mon 08 Feb, 2010 17:21 | Citeer dit bericht |
Re: Modellen gezocht voor mijn visagieopleiding bij mieke petiet@Danjaik wou ook graag de opleiding doen bij mieke petiet... bevalt het daar en kan je er wat over vertellen?? alvast bedankt sophie |
||
|
Jasmina
|
Sun 16 Jan, 2011 15:22 | Citeer dit bericht |
Re: Modellen gezocht voor mijn visagieopleiding bij mieke petiet@Peng Penghallo meid, Ik zie dat jij ooit als model mee bent gegaan bij Mieke Petiet! Ik heb dit nooit eerder gedaan via deze site, maar mn model voor MORGEN heeft afgezegd!!!! ik heb heeeeeel dringen voor morgen een aziatisch model nodig....Ik hoop dat jij ook zou kunnen morgen als je nog interesse hebt! Ik betaal jouw reiskosten en de lunch...Als je dit leest kun je me smsen op nummer 06-43107883..Ben echt wanhopig op zoek:$ grtjs jasmina |
||
| Nieuwe reactie | ||