h0e krijg je m0oie witte tanden..

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
Sat 10 Sep, 2005 14:12 Citeer dit bericht

h0e krijg je m0oie witte tanden..

jah wie weet h0e je m0oie witte tanden krijgt??
k r0ok namelijk en me tandarts wil me tande niet bleken 0mdat k n0g r0ok :(
wie 0 wie weet t??

-xx-
alice
Sun 11 Sep, 2005 17:19 Citeer dit bericht

Re: h0e krijg je m0oie witte tanden..

@saar1986, toch wel logisch dat je tandarts dat niet wil doen!!! Het is zonde van je geld ook nog... dus je moet je tandarts dankbaar zijn dat ie je tegen je actie in bescherming neemt.
Binnen het half jaar zijn je tanden weer bruin door roken. Je zou in eerste instantie kunnen overwegen om naar een mondhygieniste te gaan die je bruine aanslag en je tandsteen verwijderd.

Als je overweegt te stoppen met roken zodat je je tanden kan bleken ..... hoop ik niet dat je schrikt van het bedrag wat daarvoor gevraagd wordt.

Succes met stoppen met roken! ;)
alison
Mon 12 Sep, 2005 21:41 Citeer dit bericht

het bedrag dat gevraagd word voor het bleken van je tanden via de tandarts, ligt tussen de 90 en 130 euro. ligt eraan of je alleen je boventanden wil doen of boven en onder, en het preciese bedrag weet ik niet maar geloof 115 euro voor boven en onder te laten doen, en 95 voor alleen boven. maar ruim genomen, niet duurder dan 130. maar het verschilt natuurlijk ook per tandarts. het wordt in de meeste gevallen niet vergoed.
alison
Mon 12 Sep, 2005 21:43 Citeer dit bericht

o ff toevoeging, ze maken dan een soort boksbeugel in de vorm van jou gebit. daar kun je dan een soort pasta in doen (pasta kost rond de 35 euro maar kan je heel lang mee doen) en dan slaap je een nachtje. je kunt dit een paar keer uitvoeren tot je tanden de kleur naar wens hebben. als je een tijdje later weer verkleuring krijg kun je het gewoon opnieuw doen. het malletje dat om je tanden gaat kun je heel vaak gebruiken. als je er zuinig op ben gaat hij jaren mee.
gekkiej
Mon 26 Sep, 2005 17:27 Citeer dit bericht

Je kan proberen om met een verse aarbei je tanden te poetsen en dat een paar dagen achter elkaar het blijkt dat daar een naturlijke soort bleekmiddel in zit.
het is het proberen waar niet ?!
alison
Mon 26 Sep, 2005 18:26 Citeer dit bericht

aardbeien zitten vol met (natuurlijke) suikers, lijkt mij niet zo goed voor je tanden. wees voorzichtig met je tanden, ze moeten als het ff kan je leven lang mee. overleg met je tandarts wat verantwoord is om je tanden te bleken.
babywitch
Mon 26 Sep, 2005 19:41 Citeer dit bericht

Ik heb weleens gelezen dat je ook meel ofzo op je tanden kan doen, ik weet niej of dat werkt.. ik zelf heb het nog niet gedaan, omdat ik toch nog slotjes heb
alison
Mon 26 Sep, 2005 21:43 Citeer dit bericht

nooit doen! meel is zooooo slecht!
vraag maar eens aan een bakker (en dan bedoel ik niet zo iemand die brood verkoopt in de bakkerswinkel, maar die gene die snachts bij de oven bezig is met meel, brooddeeg en brood aan het bakken)
ik heb een jaar lang in een bakkerij gewerkt, en daar stuift altijd meel rond.
dat is echt een aanslag op je tanden. dat vreet aan je tanden, en aan je glazuur dus. weg beschermend glazuur.
Wed 21 Oct, 2009 12:33 Citeer dit bericht

Hey,

Ik heb mijn tanden wel laten bleken, bij een professionele praktijk in Tilburg.
Ze doen dezelfde behandeling als bij de tandarts met zo'n blauwe lamp.
Ik heb maar 149 euro betaald voor een hele behandeling.
T is nu bijna 2 jaar geleden dat ik t heb laten doen en ze zijn nog witter als voor de behandeling, terwijl ik ook rook en veel koffie drink enzo.
Het heeft natuurlijk ook te maken dat je je tanden goed onderhoud. Mijn gebit heeft wel een hele opfrissing ervan gekregen en zou het zo weer laten doen als het weer nodig zou zijn. Ze hebben ook een website waar je veel op kunt lezen en je kunt gewoon een afspraak maken voor een gratis consult, dan zeggen ze voor de behandeling wat je kleur van de tanden is en wat het word na het bleken.
Succes,
groetjes Maantje
Happy
Mon 14 Dec, 2009 09:12 Citeer dit bericht

@manuela jansen

Aloha,
Kan je me zeggen hoe die kliniek in Tilburg heet??
Thanx.
Sat 23 Jan, 2010 13:25 Citeer dit bericht

@Happy

heyyy sorry late reactie..
maar ze heten the white smile company!

good luck

xiess
Mireille24
Sun 24 Jan, 2010 21:09 Citeer dit bericht

Ja idd ik ben ook bij White Smile in Hilversum geweest! Echt heel blij met mijn nieuwe looks, ik durf eindelijk weer voluit te lachen, super resultaat en ze zijn niet eens duur ook!
LaPearl
Thu 25 Mar, 2010 15:15 Citeer dit bericht

weetje wat ik zal doen?
STOPPEN MET ROKEN ! &
daarna 3x per dag je tanden poetsen,
dan komt het zowiezo voor élkaar.
=)
Nieuwe reactie