Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
CHANEL
|
Mon 25 Jun, 2007 21:24 | Citeer dit bericht |
Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..hallo,ik had aan jullie een vraag weet iemand mischien iets voor mij want ik wil graag model worden al vast bedank -XxX- |
||
|
|
Thu 28 Jun, 2007 20:58 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@MisSz Pinkiije foto opsturen naar een modellenbureau en vragen of je geschrikt bent. Jezelf niet uithongeren |
||
|
CHANEL
|
Tue 10 Jul, 2007 22:29 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@Xx.Blond ja dat snap ik maar heeft iemand sit's |
||
|
pinkie
|
Tue 17 Jul, 2007 22:07 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..een vriendin wil ook model worden zij heeft eers een foto shoot gedaan en dan drukken hun 5 fotos af en moet je kiezen welke je naar een modellen bure au gaat stuuren,je moet wel op het inschijf geld letten als het duur is willen ze aleen je geld en mag 1 a 2 opdrachten doen en stopt het en als het goedkoop is gaan ze verder kijken van he miss is zij wel heel goed._________________
girls are diamond best friend |
||
|
Suus
|
Thu 19 Jul, 2007 21:17 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..Betaal in ieder geval nooit inschrijfgeld, ik heb gehoord dat modellenbureaus die eerst inschrijfgeld willen fake zijn en alleen je geld willen!Sites waar je het kunt proberen: www.modelcast.nl/ www.ccmodels.nl/2004/NL/paginaMODELWORDEN.asp www.sterrencast.nl/ www.elitemodel.nl www.touchemodels.com www.maxmodels.nl Je moet er niet teveel van verwachten. Ze zijn heel kritisch en je weet nooit wat ze zoeken. De kans is dus heel klein dat ze je vragen voor een shoot. Succes! xSuze |
||
|
CHANEL
|
Wed 01 Aug, 2007 11:29 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..Dank je wel allemaal (K) |
||
|
WendyB
|
Thu 06 Sep, 2007 20:58 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@pinkie Schrijf je in op www.dutchheaven.nl. Daar kun je vast wat fotoshoots doen, zonder dat het je geld kost. Zo bouw je wel ervaring op en een portfolio.xxx Wendy _________________
What you see, is what you get. |
||
|
P!NK_HEAVEN
|
Sat 22 Sep, 2007 17:02 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@pinkieMaak contact met de USA, ik heb eens een keer een profiel gehad op een amerikaanse site, en ben gevraags voor glamslam entertainments, ik heb het gewijgerd omdat ik toen nog maar 10 jaar was, maar een jaar geleden heb ik al een foto shoot voor oneil gedaan door glamslam. gina _________________
Just the music, P!nk Heaven |
||
|
Chiaraa_
|
Sun 25 May, 2008 15:59 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@SuusWauw ik heb al even bij de sites gekeken wat zelf wil ik ook model worden! :P bedankt! en ik weet dat er maar een kleine kans is dat je word gekozen maar toch is het de moeite waard om het te proberen! bedankt xx _________________
... |
||
| Tue 01 Jul, 2008 17:07 | Citeer dit bericht | |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@CHANELeen goed buro is http://admoddeling.forum2go.nl |
||
|
Roosje222
|
Sun 06 Jul, 2008 11:32 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..Stuur wat foto's naar verschillende bureau'sMaar onthoud vooral: nooit geld ergens voor betalen. Bij een goed bureau betaal je nergens voor, immers, zij verdienen straks geld aan jou! |
||
| Sat 04 Oct, 2008 10:37 | Citeer dit bericht | |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@CHANELTiMair Hair & Nail studio is opzoek naar modellen voor het ontwerpen van een kapselboek wil jij graag helemaal opgemaakt worden en poseren voor een proffesioneele fotograaf schrijf je dan nu in door een mailtje met foto te sturen naar timarimodel@hotmail.com en misschien nodigen we jou uit op onze selectiedag |
||
|
|
Fri 24 Oct, 2008 22:21 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@CHANELJe moet eerst wat ervaring opdoen want eenmaal je aan de slag gaat bij een bureau verwachten ze dat je het kàn (ik ben zelf nog model geweest). Eenmaal je een mislukte shoot doet hoef je niet terug te gaan. Je kan je eerst aanmelden op een betrouwbare site zoals modellennet.be, daar kan je ervaring opdoen en zo een gratis portfolio samenstellen |
||
|
roosje8
|
Wed 05 Nov, 2008 22:59 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@CHANELtip 1, be yourself nomatter what they say tip 2, laat je niet manipuleren tip 3, blijf vriendelijk, word niet uit de hoogte... succes! _________________
xxx mij |
||
|
cindy4u
|
Tue 20 Jan, 2009 15:05 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..Je kunt het via de lange weg proberen en via allerlei amateurfotografen proberen om een redelijke portfolio samen te stellen, hier gaat echter veel tijd en reiskosten inzitten terwijl het resultaat vaak tegenvalt.Je kunt ook proberen om een vakantiekiekje op te sturen naar de diverse modellenbureaus, de kans dat je daarmee scoort is echter gering. Mijn ervaring als visagiste is dat je het best een goede fotograaf of goed bureau opzoekt dat in jou wil investeren, hetzij helemaal of voor een deel. Maar als je helemaal groen bent op dit gebied kun je het beste voor een coachingbureau gaan. Deze 2 agencies zijn in ieder geval betrouwbaar en begeleiden je gedurende jouw carriëre. 1) www.agency4models.nl 2) www.wilmawakker.nl Ook zou je eens kunnen kijken op www.just4.nl voor kostenloos of niet te duur fotowerk. Groetjes Cindy |
||
|
sqmagency
|
Wed 08 Jul, 2009 03:59 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@CHANELhee hee, wij zoeken momenteel nog nieuwe modellen die auditie willen doen! check www.sqmagency.nl MVG, Rick creatief manager _________________
Eerlijkheid boven alles www.sqmagency.nl |
||
|
sqmagency
|
Wed 08 Jul, 2009 03:59 | Citeer dit bericht |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@Xx.Blondhee hee, wij zoeken momenteel nog nieuwe modellen die auditie willen doen! check www.sqmagency.nl MVG, Rick creatief manager _________________
Eerlijkheid boven alles www.sqmagency.nl |
||
| Fri 21 Aug, 2009 21:29 | Citeer dit bericht | |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..@P!NK_HEAVENHey! Zou je mij kunnen zeggen hoe je zo'n profiel aanmaakt? Mail me alsjeblieft onder dit emailadres: model.work92@hotmail.com liefs!! |
||
| Sun 30 Aug, 2009 15:52 | Citeer dit bericht | |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..Hoi iedereen,Ook ik heb strubbelingen met het Starguide casting/ starshoot.nl bureau... ben zo stom geweest om in hun verkooppraatjes te trappen en heb vorig jaar 44 euro betaald. Van verschillende mensen hoorde ik nadat ik me had ingeschreven dat het niet kon kloppen en ik wilde mijn geld terug.. Helaas dit kon niet! Eigen schuld dacht ik, maar ik heb me wel meteen uitgeschreven.. Dit ging niet van zn leien dakje! Ik heb een e-mail gestuurd met de mededeling dat ik me wilde uitschrijven.. Dit heb ik 5 maanden van tevoren gedaan om misverstanden te voorkomen! Na 3 zeur mailtjes dat ik een bevestiging wilde kreeg ik die EINDELIJK! Er stond in dat ze mij per maart 2009 zouden uitschrijven... Nou ik denk eind goed al goed, maar niet dus... Gister wilde ik mijn banksaldo checken en ik zie ineens dat er 46 euro van mijn rekening is afgeschreven, dat is niet zomaar ff een bedrag!! Ik heb meteen de bank gebeld en het laten terug storten en Starguide een hele boze mail gestuurd... Dit kan echt niet! Als ze het nog 1 keer flikken om geld van mijn rekening te schrijven stap ik naar de politie of rechtbank, want wat Starguide doet is geen manier van zaken doen... Gelukkig heb ik hun bevestigingsmail dus ze hebben geen poot om op te staan! Ik wil met dit verhaal iedereen behoeden voor deze oplichters!! Een ECHT castingbureau vraagt geen inschrijfgeld! Groetjes op starshoot.nl forum en starguide.nl forum kun je nog meer vinden |
||
| Wed 09 Sep, 2009 16:09 | Citeer dit bericht | |
Re: Ik wil graag model worden..heeft iemand tips..Ha meiden!Aanstaande zaterdag is er een open casting in Amersfoort voor de elite model look 2009! Altijd al model willen worden? Kom dan ook! Ben je tussen de 14 en 22 jaar oud, en minimaal 1.74 m lang? Dan ben je van harte welkom tussen 11:00 en 15:00 in het Life City! Dit is een sportschool, dus kom in sportkleding! Je hoeft je in principe niet in te schrijven, maar doe je dat wel (dit kan op de website) dan krijg je als je wordt uitgenodigd een tijd toegezonden.. succes allemaal! gr elise |
||
| Nieuwe reactie | ||