WALLEN...
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
| Sun 04 Sep, 2005 20:20 | ||
WALLEN...Hoe krijg je wallen onder je ogen, en hoe voorkom je het??? en als je ze hebt hoe krijg je ze het snelste weg??? |
||
|
Leonie
|
Sun 04 Sep, 2005 20:55 | |
Re: WALLEN...Jaahh Dat wil ik ook weten!!:D*Laatst zag ik bij Oprah,,1o jaar jonger in 1o dagen ofzo..Was een man,,,Dhr,nogiets. Enne die zei iets dat je wat moest eten, en dan gaan je wallen weg in een paar weken ofzo..maar heb geeeeeen idee wat dat was..:P* |
||
|
joany
|
Mon 05 Sep, 2005 21:17 | |
Re: WALLEN...je krijgt ze denk ik als je niet goed slaapt of mss ook als je veel problemen hebt dat weet ik niet zeker.. iig wel als je niet genoeg slaap krijgtik had een keer ergens gelezen dat je een eetlepel in de koelkast moest leggen en dan na een tijdje als ie koud is dat tegen je wallen leggen maar weet niet hoelang enzo moet je mss es proberen? :P en ik heb zelf spul tegen wallen maar kep geen idee hoe dat werkt.. van de yves rochez er bestaan dus wel middeltejs tegen :) maar ik weet niet of ze ook werken.. groetjes |
||
|
beautygirl
|
Sat 24 Dec, 2005 20:43 | |
Re: WALLEN...@joanyHoi Hoi! Zou dat werken tegen wallen? Misschien toch eens proberen.. En heb je ondertussen dat cremetje al weleens geprobeerd?;) Hebben jullie misschien nog tips om van wallen af te komen? groetjessss beautygirl |
||
|
|
Tue 03 Jan, 2006 20:29 | |
Re: WALLEN...op mijn school zegge ze allemaal dat een creme van de Etos heel goed werkt, dat dat het beste uit een test was gekomen... het zit in een klein doosje en is ongeveer 5 euro. ik hoop dat jullie hier iets aan hebben! xXx Mirjam |
||
|
-
|
Mon 30 Jan, 2006 16:12 | |
Re: WALLEN...Soms kan je er ook niks aan veranderen maar is het erfelijk bepaald.Je kunt ze natuurlijk wel wegwerken met een camouflagestick. _________________
E. |
||
|
Caitj
|
Wed 01 Feb, 2006 17:06 | |
Re: WALLEN...een nat zakje kamille thee onder je ogen leggen. daardoor gaan ze weg.. ik denkd at iedereen wel weet hoe je eraan komt. |
||
|
Schoonheidssalon Toscane
|
Sun 19 Feb, 2006 13:18 | |
Re: WALLEN...@ hoi hoije hebt twee soorten wallen wist je dat? je heb vocht wallen en vet wallen vochtwallen komt daardat je niet goed hebt geslapen of in de stress zit geen nood een goede nachtrust doet al wonderen als het dan niet weg gaat kun je altijd een oogmaskertje nemen let wel op dat het oogmaskertje geen vochtinbrengende creme is want daar wil je just van af!! vetwallen is een heel ander verhaal helaas gaat die niet zomaar weg. Maar met een verstevigde creme speciale voor de ogen kom je al een heel eind als het helemaal uit de hand loopt kun je overwege om een cosmetische oparaties te ondergaan. Als je wil weten of je vocht of vet wallen hebt ga dan liggen op je bed of op de grond en laat iemand kijken of de wallen weg zijn als dat zo is hebt vochtwallen als dat niet zo is hebt je vetwallen je hoeft geen getraind oog er voor te hebben hoor ik hoop je zo wat op weg te hebben geholpen nog vragen stel ze gerust groetjes marian _________________
m.a.arns |
||
|
|
Sun 19 Feb, 2006 20:39 | |
Re: WALLEN...@Schoonheidssalon Toscanemoet je dan op de grond/bed gaan liggen met je ogen dicht of gewoon met je ogen open? (a) |
||
|
Caitj
|
Mon 20 Feb, 2006 21:26 | |
Re: WALLEN...- Koude kamilletheezakjes op de ogen..- 2/3 druppels citroensap door ijskoude melk - rauwe aardappelschrijfjes oder je ogen - komkommer - trommelen van binnen naar buiten onder je ogen.. (naar de lymfevaten toe) - koude kompressen - natte watten - koud gelmasker (ff opgezocht:P) |
||
|
Schoonheidssalon Toscane
|
Wed 22 Feb, 2006 15:02 | |
Re: WALLEN...@Mirjamhoi het beste kun je met de ogen open naar boven kijken. succes!!! groejes marian _________________
m.a.arns |
||
|
i'm Chantal
|
Mon 01 Jan, 2007 16:58 | |
Re: WALLEN...@heeeel veel slapen en gezond eten! en cremes voor de ogen van nivea .. en als je wallen hebt een koude lepel ja of iets dergelijks |
||
|
kissyfur
|
Fri 19 Jan, 2007 11:56 | |
Re: WALLEN...miss een beetje goor maar sperti aambeienzalf erop smeren, je ziet t niet en trekt heel goed weg, heeft t zelfde effect als biotherm hydra detox yeux |
||
|
Jojanneke <3 Michiel
|
Tue 27 Mar, 2007 15:54 | |
Re: WALLEN...Leg er koude lepels op, [de bolle kant] |
||
|
pinkie
|
Sun 01 Apr, 2007 19:58 | |
Re: WALLEN...hee heeje kunt bij de drogist wallen stick of camouflage stick kopen (heb ik zelf ook)en werkt goed en dat van opteid slapen geloof ik niet al ga je een week lang goed en optijd slapen heb jij ooit het verschil gemerkt ik niet! _________________
girls are diamond best friend |
||
|
pureskin
|
Mon 09 Apr, 2007 11:07 | |
Re: WALLEN...Ik heb fantastische resultaten met het gebruik vd Galvanic Spa. Een klein toestelletje dat wallen onder ogen op een natuurlijke manier gladstrijkt.Je mag gerust een emailtje sturen voor meer info naar: pureskin@telenet.be of me bellen op: 00 32 496 52 16 51 Gr, Marc Bertels |
||
|
Renate2007
|
Mon 09 Apr, 2007 23:50 | |
Re: WALLEN...Wallen krijg je alleen weg met een goede oogcreme. Zelf gebruik ik wegwallen van MAC komt uit Canada. Je kunt het bestellen bij wegwallen@yahoo.ca. Gewoon in het nederlands schrijven en de creme heb je binnen 2 dagen.Wegwallen zegt dat de wallen binnen 3 sec. weg zijn. Helaas een groot onzin verhaal. Maar na 30 min. zijn ze verdwenen. Dus wel wat meer geduld hebben. Vroeg naar bed helpt ook en is gratis. Maar vind je de avonden ook zo leuk? Sterkte ermee Renate _________________
Renate2007 |
||
|
heks
|
Fri 27 Apr, 2007 08:54 | |
Re: WALLEN...Ik heb gehoord dat je aambeien zalf kan gebruiken. Het is een tip van de beroemdheden! |
||
|
kissyfur
|
Thu 10 May, 2007 19:02 | |
Re: WALLEN...@iedereenkoop aanbeienzalf! Laatst bewerkt op Fri 25 May, 2007 10:48
|
||
|
Londeman MP
|
Tue 31 Jul, 2007 15:10 | |
Re: WALLEN...Sinds kort heb ik een eigen website : www.wegmetwallen.nlHier staat alles op. incl een forum !! |
||
| Nieuwe reactie | ||