Wat heb/had je aan vandaag? =)
Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciële aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
| Auteur | Bericht | |
|---|---|---|
|
Summerfly
|
Sat 03 Sep, 2005 18:53 | Citeer dit bericht |
Wat heb/had je aan vandaag? =)Hi,Er zijn hier maar zo weinig topics, dus ik dacht ik maak er 1 bij! Nou de titel zegt het al hea! ;) _________________
Liefs & Kusjes, Rose |
||
|
Leonie
|
Sun 04 Sep, 2005 20:59 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)Kleding..;)Uhm,,'t was mooi weer duszjaa,, 'k had rokje aan, met topje, en slippers :) |
||
|
Marieke
|
Fri 14 Oct, 2005 16:08 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@Summerflyhaha=D =D een zwart/grijze spijkerbroek, een wit hemdje emt spagettibandjes en een lichtblauw vest |
||
|
Leonie
|
Mon 17 Oct, 2005 17:40 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)Vandaag..ehmmOpen schoenen (wit) DonkerGroene lange broek.. Créme kleurig shirt met daaronder donkergroen topje.. Laatst bewerkt op Tue 25 Oct, 2005 09:15
|
||
|
|
Tue 18 Oct, 2005 12:26 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)Een oud truitje en een spijkerbroek en daarover m'n werk overall, haha.Laatst bewerkt op Tue 25 Oct, 2005 09:15
|
||
|
Poezzy
|
Thu 20 Oct, 2005 23:52 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@Summerflylol :P een heel wijde zwarte broek,kisten en een zwarte trui met een vage tekst erop mja |
||
|
|
Fri 21 Oct, 2005 15:53 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)bruine pull met bruin plooirokje, bruine laarsjes van esprit en zwart/grijze panty |
||
|
alison
|
Fri 21 Oct, 2005 23:06 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)spijkerrokje, zwarte panty (geen goede want na 1 keer dragen al klein gaatje erin) kisten (ja dat ken onder een rokje want ik draag vrijwel nooit andere schoenen!) zwart vestje van fijn ribstof met capuson(of hoe je dat ook schrijf) van katoen eraan vast. |
||
|
|
Mon 24 Oct, 2005 13:30 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)zwarte broek in fijn ribfluweel, zwarte panty, platte aanstekers en beige/bruine pull |
||
|
maaike
|
Mon 24 Oct, 2005 19:02 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@Summerflyeuhmz,rood haltertruitje met lange mouwen, zigeunerrok bruine laarzen met hakje, bijpassend armbandjes bruine maillot en een paraplu! grtjs Maaike |
||
|
|
Mon 24 Oct, 2005 20:27 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@maaikebedoel je met 'maillot' van die dikke ondoorzichtige panty's? Ik kom uit België, en waar ik woon is een maillot iets om te sporten ;) |
||
|
Marieke
|
Mon 24 Oct, 2005 20:42 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)een bejaarde broek, een truitje met: Natural Blonde, please, speak slowly! allstars en m'n haar in een staart |
||
|
maaike
|
Tue 25 Oct, 2005 13:30 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@Elke Versmissenhoi Elke, Mailoits kunnen vallen onder verschillende noemers, gebreid of met lyrca nylon. die ik bedoel zijn semi-opaque 20 denier dus voor ongeveer 70%panty 30 lyrca/mailoit. is het dragen van een mailoit dan klassikaal verplicht tijdens de gymles in Belgie? ik weet bijvoorbeeld dat er in sommige scholen verplicht is een schooluniform te dragen in Belgie? ook bij jullie zo? grtjs Maaike |
||
|
|
Tue 25 Oct, 2005 19:15 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@maaikeMet 'maillots' bedoel ik eerder leggings of van die broeken zoals wielrenners dragen. Wij droegen op school een uniform. Vanaf het 4de middelbaar mochten we bij de uniformrok 'gewone' panty's dragen. Daarvoor eerder sokken of van die wollen collants. Greetz, Elke |
||
|
|
Wed 26 Oct, 2005 14:49 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@maaikein de gymles droegen we geen maillots: sporttopje of -sportbh met daarover een witte t-shirt en donkerblauwe short en sportschoenen op de balletles (niet op school) wel danspanty (uiteraard) : van die dikke van Danskin, kostte wel veel, maar ging zeer lang mee. greetz, Elke |
||
|
|
Fri 28 Oct, 2005 14:11 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@maaikeMoesten jullie dan een maillot dragen tijdens de gymles? Greetz, Elke |
||
|
maaike
|
Fri 28 Oct, 2005 18:01 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@Elke Versmissenhoi elke, op de basisschool niet verplicht maar werd wel bijna door alle meisjes gedragen. grtjs Maaike |
||
|
|
Sat 29 Oct, 2005 16:57 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@SummerflyVandaag op aanraden van Susanne een Oroblu Magie20 panty gekocht, aangetrokken en gemerkt dat die supergoed zit. Ook nog zwarte rok en wit hemdsbloesje aangetrokken om seffes in restaurant te gaan werken. Greetz, Elke |
||
|
maaike
|
Thu 03 Nov, 2005 13:46 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@Elke VersmissenHoi Elke had je de nude gekocht of black Oroblu magie 20? grtjs Maaike |
||
|
|
Thu 03 Nov, 2005 16:59 | Citeer dit bericht |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =)@maaikede nude (huidskleur) Groetjes, Elke |
||
| Nieuwe reactie | ||