Vagina probleem

Dit forum is niet bedoeld om berichten van commerciƫle aard te plaatsen. Deze berichten worden onmiddellijk verwijderd.
Auteur Bericht
roosje87
Sat 21 Apr, 2007 22:50 Citeer dit bericht

Vagina probleem

haaai ik heb een probleem ik heb veel last van veel afscheiding, jeuk en nattigheid bij me vagina. elke dag is mijn slipje vies... vind het helemaal niet lekker en zit er erg mee. wie weet wat ik hier tegen kan doen?

Sun 22 Apr, 2007 12:46 Citeer dit bericht

Re: Vagina probleem

hey,
wat je er tegen kunt doen is er een beetje vasaline op doen dat verzacht het en dat koelt het een beetje af als dit niet helpt ga er dan mee naar de dokter het kan schimel zijn dikke kus mandy mandy_9875@hotmail.com
roosje8
Tue 24 Apr, 2007 12:44 Citeer dit bericht

dankjewel, ik zal het proberen maar ik denk niet dat ik hiermee naar de arts durf...misschien kan het ook liggen aan te strakke broeken?

Thu 10 May, 2007 19:19 Citeer dit bericht

@roosje87
te strakke broeken zijn zeker niet goed! had er ook last van ik zweer nu bij de broeken van de H&M.
maar het kan zoveel zijn, idd ook een vaginale infectie. probeer er toch snel zelf achter te komen wat het is als je echt niet naar de huisarts durft.
heb je al gedacht aan een soa? het kan ook jeuken door een antibiotica als je die hebt geslikt. dan is het een schimmel.
mocht je idd een schimmelinfectie hebben die niet te ernstig is kan je bij de apotheek gewoon vragen naar miconazolnitraatcreme eigen merk, het hoeft niet op recept en je hoeft geen verdere vragen te beantwoorden. dit is voor meerdere schimmels al staat niet in de bijsluiter dat het ook voor de vagina is, smeer het aan de buitenkant en niet in je vagina.
roosje8
Mon 21 May, 2007 22:00 Citeer dit bericht

Dank je voor de goede raad...heb net op internet allemaal informatie gelezen over een vaginale schimmelinfectie en ik denk en weet bijna zeker dat ik dat heb. hoop niet dat ik een soa heb...ik ga misschien volgende week naar de huisarts of apotheek.
Tue 22 May, 2007 14:48 Citeer dit bericht

@roosje87

heej,
misschien moet je gewoon inlegkruisjes proberen. Dan voelt je slipje niet zo nat aan! Maar als het echt heel erg jeukt zal ik wel naar de huisarts gaan, want misschien heb je idd schimmel.
xxxx suc6
Ingeborg
Tue 08 Jul, 2008 20:56 Citeer dit bericht

@Girl

Hoi,

Heel herkenbaar. Voordat ik naar de dokter durfde te gaan heb ik eerst gekeken of ik niet kon testen of zoiets. Ik kwam een test tegen waarmee je je vaginale ph kunt testen (ph-balance). Deze gebruik ik nu in combinatie met rephresh en dat is voor mij echt de oplossing. Ik kan testen hoe het zit met mijn ph (als deze te hoog wordt dan kan ik rephresh gebruiken) en dan wordt dit weer lager. Mooie van dat ph-balance is dat ik zeker weet dat rephresh werkt (bij mij dan) en wanneer ik het weer moet gebruiken. Geen nare luchtjes meer of afscheiding en ik voel me weer een stuk zekerder.

Misschien kun je wat met deze tip!

Ingeborg
Tue 22 Jul, 2008 21:25 Citeer dit bericht

@Ingeborg

Waar kan ik die test en die rephresh kopen?

Wat is de juiste naam en merk van deze producten?

Ik ben last beginnen krijgen tijdens mijn zwangerschap. Mijn gynaecoloog zij dat het een infectie was die met een zalfje meteen weer weg zou zijn. Niet dus... Gynaecoloog zegt nu dat het een probleem is dat heel veel vrouwen hebben en waar eigenlijk geen echte oorzaak noch oplossing voor bekend is.

Het gaat bij mij met periodes, soms weken geen last, dan plots weer wel. Daarom dat die test en de rephresh me wel iets lijkt.

Ik heb vooral last bij het vrijen. Dat doet soms echt pijn. Logisch zij mijn gynaecoloog want ik had kloofjes. M'n huid is dus soms zo broos, dat ze gewoon scheurt. En daar wil ik dus o zo graag vanaf!

Dus als ik weet waar ik die productjes kan kopen, ga ik ze zeker proberen!
Wed 22 Oct, 2008 19:25 Citeer dit bericht

@roosje87
Je kan op www.shesells.nl Surinaamse kruiden van Daily Use kopen. Hier kan je in een bidetje een soort thee mee trekken en daarmee stomen.
Wed 05 Nov, 2008 21:48 Citeer dit bericht

@Miss

... wat ook erg goed werkt is dagelijks de v-huid in rondjes masseren en soepel maken.
Sun 17 May, 2009 19:22 Citeer dit bericht

Hallo,

Ik ben 13 en sinds mij 8e heb ik vet vaak last van afscheiding. Ik ben ookal ongesteld geweest maar dan ben je van je ongesteldheid af en dan begint me afscheiding weer. Dat is toch ook geen leven.. Zodrect heb ik dit op mijn 16e nog en dan vinden jongens mij vies. Ik ben al naar de doctor geweest en heeft mijn afscheiding onderzocht. Het schijnt 'normale' afscheiding te zijn.. Maar wat kan ik hier nou aan doen? Surgesties mailen naar kaylee_luf_jou@hotmail.com alstublieft want ik vind het vies en het stinkt en ik wil er gewoon vanaf..

Vriendelijke groet,
Kaylee
TriesJ
Thu 20 May, 2010 11:59 Citeer dit bericht

Hallo,

Ik heb Nu 3 dagen last van wittevloed,het jeukt, maar ik ben door mijn oma & moeder naar de dokter gestuurt, en die geeft je een paar van die dikke pillen die je in je vagina moet drukken en dat moet daarmee snel weer over gaan. ik hoop dat de mensen dit leest en naar de dokter gaan, want ik heb na gevraagt wat de gevolgen daar van kunnen zijn, als je er te lang mee wacht kan je straks geen kinderen meer krijgen, dus TIP : bel de dokterassistent, en zij vraagt wat je klachten zijn en dan kun je het gerust uitleggen wat er mis is, en of je moet langs komen of ze gaat het met je dokter over hebben voor een pil of zalf, Dus dit is heel normaal alle vrouwen krijgen er last van, Dus je hoeft je niet te schamen, ookal deed ik het wel maar nu niet meer, het is heel vies maar ja je kan er niets aan doen en je moet je vagina niet meer wassen met LACASYT ofzo ! want dat is opzich gevaarlijk spul, want joun vagina moet zelf die stof aan maken en nu hoeft dat dan niet meer vanwege de zeep dus laat het staan en spoel je vagina goed af met water! Ik hoop dat ik jullie allemaal voldoende heb geinformeert!

Vriendelijke groeten Patricia
Tue 27 Jul, 2010 10:19 Citeer dit bericht

hallo,

ik heb al een hele poos last van geurtjes. ik durf ook idd niet naar de dokter. soms is ook heel me broek nat. ik ben echt radeloos.soms heb ik net gedouched en dan ruik ik het nog. ook schaam ik me dood als ik naar het strand ga. want in bikinistof lijkt het wel of je het nog sneller ruikt.nu heb ik nog nooit iemand erover gehoord dat ze mij ruiken of iets ruiken maar als ik dan me hand tussen me benen stop of aan me bikinibroekje ruik is het verschrikkelijk. wat kan dit zijn of wat moet ik hieraan doen. :-(
Tue 27 Jul, 2010 10:21 Citeer dit bericht

en ik heb overigens geen last van jeuk ofzo. het is puur alleen de geur en dat ik me vies voel.
Nieuwe reactie