Mode
Forum over mode
Als je ingelogd bent kan je ook meediscussieren.
Summerfly![]() |
Wat heb/had je aan vandaag? =) 03/09/2005, 18:53 |
|
Hi, Er zijn hier maar zo weinig topics, dus ik dacht ik maak er 1 bij! Nou de titel zegt het al hea! ;) -- Liefs & Kusjes, Rose |
Leonie![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 04/09/2005, 20:59 |
|
Kleding..;) Uhm,,'t was mooi weer duszjaa,, 'k had rokje aan, met topje, en slippers :) |
Leonie![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 17/10/2005, 17:40 |
|
Vandaag..ehmm Open schoenen (wit) DonkerGroene lange broek.. Créme kleurig shirt met daaronder donkergroen topje.. |
cherrybaby ![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 18/10/2005, 12:26 |
| Een oud truitje en een spijkerbroek en daarover m'n werk overall, haha. |
|
Simone |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 26/07/2006, 10:13 |
| Siimone: ik had vandaag een replay rokje aan,, met een diesel truitje en daarop een vestje van edc,, zonnebril van chanel gekregen van ....ster maja GROETJES:d |
|
Ciska |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 18/01/2007, 18:02 |
| zwarte string en zwarte bh, witte blouse, spijkerrokje, zwart vest, zwarte panty (met enorme ladder) en zwarte laarzen. |
|
Ciska |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 25/01/2007, 18:19 |
|
@Kimhasselt Nagellak helpt niet echt meer als je achter je bureaula blijft hangen (hihi). Moet ook altijd 's morgens gebeuren.... Ik hou zelf ook van dunne panty's. Gaan niet lang mee maar zijn wel mooi. Groetjes. |
|
Ciska |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 13/02/2007, 18:38 |
| zwarte string en zwarte bh, zwart t-shirt, grijze 3/4 linnen broek, graphite kleurige panty, zwarte suede laarzen en witte trui. |
|
Ciska |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 11/03/2007, 17:51 |
| lichtbruin t-shirt, groene broek tot net boven mn knie, bruine laarzen, koffie-kleurige panty en zwarte string. Wordt weinig gereageerd zeg...... |
play_sweet ![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 15/07/2006, 21:41 |
| mmm vandaag had ik een zwarte sportbroek aan met een roze t-shirt en slippers. |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 13/12/2005, 08:01 |
|
@Elke Versmissen hoi Elke helaas nog niet, ik ben een paar tegengekomen bij de jola voor een paar euro ze zijn opaque dus niet doorzichtig een beetje glanzend en bruin precies zoals ik ze wil. in ieder geval bedankt voor de tip. grtz Maaike |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 28/11/2005, 15:52 |
|
blauwe jeansrok, groene pull, zwarte laarzen tot onder de knie, panty nearly black, zwarte annorak |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 12/12/2005, 16:23 |
|
@maaike Hoi, heb je de panty's van de Veritas al geprobeerd ondertussen? Greetz, Elke |
Claudia7![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 18/11/2005, 17:16 |
|
Haiii Vandaag heb ik een spijkerbroek aan (beetje groene gloed erin.. een leger groen truitje met witte opdruk.. En mijn witte cowboy laarsjes :D en natuurlijk bijpassende sieraden+make-up hihi xxxclau |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 25/11/2005, 10:17 |
|
@Elke Versmissen ik zal deze eens gaan zoeken txs for the tip! ik had vandaag aan: lange zwarte rok zwarte oroblu magie 20 zwart truitje zwarte cowboy laarzen grtjz Maaike |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 16/11/2005, 12:58 |
|
@maaike Hoi, dan zou ik eens langsgaan bij de Veritas. In de reeks van hun huismerk "Insua" vind ik altijd wel een goeie panty voor een zacht prijsje (Je mag natuurlijk niet vergelijken met een Oroblu en zo, dat is een betere kwaliteit). Hun panty "Laurence" is een goeie opaque, die een beetje glanst. Ik heb er zo vandaag een donkergrijze ('volcan') aan. Maar die heb je ook in donkerbruin ('marron', denk ik). Wel opletten aan de tenen (is niet al te sterk daar), maar voor de prijs (rond de 5 euro) moet je het niet laten, denk ik. Greetz, Elke |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 15/11/2005, 09:52 |
|
@Elke Versmissen hoi, ik zie de laatste tijd veel meiden lopen met een soort bruinachtige opaque panty/mailloit met een lichte glans erover enige idee waar ik die kan kopen? ik heb al enkele winkels gehad ik heb deze nog niet gevonden.. ik heb aan vandaag een zwart klokvormige rok met zigeunerriem zwart topje/jasje zwarte cowboylaarsjes zwarte opaque panty met lichte glans en haar een paardenstaartje zwarte oorbellen grtjzx Maaike |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 14/11/2005, 16:44 |
|
@Brenda Hoi, bedoel je met 'gaatjespanty' fijne netkousen? Ik droeg vandaag zwarte coltrui, jeansrok, laarsjes en bruine opaque panty. Vraagje voor Brenda: draag je een gewone panty onder een gaatjespanty? Ik vind het namelijk flink lastig als je tenen door de gaatjes komen en ik vind het 'netje' ook niet aangenaam op m'n benen. Vandaar dat ik meestal een matte panty onder draag. greetz, Elke |
gekkiej![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 11/11/2005, 21:54 |
|
Euhm vandaag,, Ik had vandaag een groene baggybroek aan. met een wit truitje en een witte riem en wiite schoenen:D ahahha, xx |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 12/11/2005, 20:00 |
|
@maaike Hey, de panty was in mousse (stof), de kleur was net zo goed zwart of grijs hoor. Panty dragen was niet verplicht, maar als het wat frisser was, toch wel aangenamer: de rok was namelijk wel verplicht. Soms werd een panty wel eens samen met sokjes gedragen. greetz, Elke |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 10/11/2005, 19:47 |
|
@Elke Versmissen hoi Elke, bij ons was het niet verplicht op school, maar ik heb nooit geen mousse kleur aangehad wel nude en beige maar ik kan me er iets bij voor stellen, maar werd dat verplicht gesteld bij het uniform? grtjs Maaike |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 10/11/2005, 16:48 |
|
@maaike onze panty's op de middelbare school (16-18 jaar) bij het uniform hadden niet veel 'touch' : waren van die mousse-panty's of van die dingen in voile die ongeveer 1 euro kostten (met soms zelfs een versterkte hiel). Elke week was er wel eentje (soms twee) die sneuvelde. Buiten school en nu draag ik gelukkig ook wel iets beters hoor. Ook nog van die mousse-dingen gedragen? Greetz, Elke |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 10/11/2005, 10:34 |
|
@Elke Versmissen Hoi Elke, (ben zelf 26jr) ik snap ook niet wat andere meiden hier vervelend aan vinden,ik vindt het inderdaad ook de "finishing touch" als je een rokje draagt en laarzen of pumps en vindt ze heerlijk dragen ze geven net dat beetje extra vrouwelijke uitstraling. en de jeans wordt op het moment iets minder gedragen de rokjes zijn in aantocht dus fijn om te dragen en modieus (twee vliegen in een klap) grtjs Maaike |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 09/11/2005, 17:06 |
|
@maaike Hoi, op m'n weekendjobje draag ik altijd panty's (omdat het moet). Voor de rest heb ik ook vaak een panty aan, omdat het past bij een rokje vind ik; het geeft je als vrouw ook een extra vleugje elegantie, vind je niet? En het zit ook wel comfortabel. Soms draag ik en panty onder een lange broek, omdat sokken met bepaalde schoenen ook geen zicht is. Ik hoor veel meisjes van mijn leeftijd (vooraan de 20) klagen over panty's, maar ik doe daar niet moeilijk over. En jij? Greetz, Elke |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 08/11/2005, 16:24 |
|
@Elke Versmissen hoi Elke, ik bedoelde de ultra shine van Aristoc ook een mooie glans maar inderdaad het broekje is niet optimaal ik zal die pompea eens proberen ik heb deze via een webshop besteld ben benieuwd! ik kan eigenlijk nergens meer pretty polly pantys kopen? ik weet niet of deze nog ergens verkopen? draag jij ze eigenlijk ook buiten werk veel? of met uitgaan? grtjs Maaike |
|
TINA |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 28/05/2007, 20:53 |
|
@Elke Versmissen Ik ben op zoek naar de aristoc ultra shine tights. Waar kan ik deze ergens kopen? mvg TINA |
|
lauraa! |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 28/05/2007, 14:27 |
|
een strakke spijkerbroek met een roze-zwart gestreept hempje XD xxlaura |
Marieke![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 06/05/2007, 09:46 |
|
eerst een witte short met een wit spagettitopje(tuinoutfit) en daarna een lekker grote zwarte joggingsbroek met dat witte topje. niet erg fashionable, maar wel comfortabel en je wordt lekker bruin ;-) -- Lieffs, |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 08/11/2005, 13:35 |
|
@maaike Ik heb op feestjes al eens de ultra shine van aristoc gedragen (die zal wel lijken op de ultra sheer denk ik). Ik vind in mijn maat alleszins het broekje van de pompea stukken beter zitten. Bij mij heeft de ceintuur zo niet de neiging te gaan oprollen. Greetz, Elke |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 07/11/2005, 21:11 |
|
@Elke Versmissen hoi Elke txs for the tip! ze hebben wat weg van de aristoc ultra sheer, of mijn favoriet de pretty polly oil sheen een hele mooie panty maar ik ga jouw tip zeker eens proberen grtjs Maaike |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 07/11/2005, 16:00 |
|
@maaike Van die kleurloze panty's met glans, draag ik wel af en toe. Maar m'n nieuwe Oroblu Magie is eerder huidkleurig (beigetint), wat ik niet zo mooi vind... maar ja, in het restaurant moet ik hem aan. Nu het weer buiten wat somberder wordt, mogen we wel bijna overschakelen op zwart. Voor een glanzende kleurloze panty, heb ik een aanrader, die ik gekocht heb in een kousenwinkel (ik weet niet of je ze kan krijgen in de grote winkels Inno, Veritas enz...). De Tutto Nudo van Pompea (Italiaans merk). Als je de 8 deniers aanhebt moeten ze al goed kijken om te zien of je een panty draagt. Je moet wel opletten dat je hem niet direct kapottrekt aan het teenstukje, want dat is niet versterkt. In de 40 denier versie zit hij ook heerlijk (meer glans, dus je ziet wel degelijk dat je een panty draagt). Ik heb ze iets van een 10 euro betaald. Je moet opletten voor de broekjes, vanaf XL zou dat wel eens anders kunnen zijn. Ikzelf ben niet zo groot, maar ik heb begrepen dat jij iets grotere panty's moet nemen? Dan kan je best op voorhand in de winkel eens kijken of het broekje wel volledig transparant is. Als dat zo is, zou ik die panty zeker eens proberen (bestaat ook in andere kleuren). Ik heb ook nog een Philippe Mattignon panty geprobeerd, maar dat vond ik geen goede aankoop: in mijn maat kan ik het broekje weer tot onder m'n oksels trekken als ik wil dat m'n panty strak zit aan de heupen. En als ik m'n benen kruis, lijkt de panty in m'n knieholtes alles 'in te snijden'. Misschien een verkeerde maat? Alleszins voorlopig geen panty meer van dat merk voor mij. Groetjes, Elke |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 07/11/2005, 11:57 |
|
@Elke Versmissen Hoi Elke, nee huidskleur niet graag al vindt ik de nude van magie 20 meer kleurloos dan huidskleur als je deze aanhebt. vroeger had ik de pretty polly natural oil sheen aan, maar deze heb ik niet meer kunnen vinden in de winkels, weet jij waar ze nog pantys verkopen die geen huidskleur zijn eigenlijk gewoon doorzichtig kleurloos maar met een glans en waar kun je deze kopen?ik zie hier weer veel vrouwen met lopen zie deze link http://www.tightsplease.co.uk/epages/tightsplease.storefront/EN/Product/PPAH71 in nederland belgie? alvast bedankt! grtjs Maaike |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 06/11/2005, 08:27 |
|
@alison hi Alison, vindt je deze nu fijner drager dan andere? grtjs Maaike |
alison![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 05/11/2005, 16:14 |
| wat ik aan had vandaag, de veel aangeraadde panty oroblu, zwarte. met een kort spijkerrokje van diesel, met cowboy laarsjes, en een zwart abercrombie truitje. en ja de panty draag fijn hoor! |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 06/11/2005, 18:09 |
|
@maaike Hi, ik draag bijna nooit een huidskleurige panty omdat ik de kleur niet zo mooi vind. Voor m'n weekendjobje kan ik niet anders. Geef mij maar een bruin- of grijstint. Zwart kan ook wel mooi zijn. Soms past enkel huidskleur bij een rokje, maar dan neem ik van die ondoorzichtige die extra glimmen. Een gewone huidskleurige panty met slechts een beetje glans of zelfs zonder glans dus enkel als het niet anders kan. Draag jij wel graag huidskleur? Groetjes, Elke |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 03/11/2005, 19:55 |
|
@Elke Versmissen hoi my favorit too! grt Maaike |
Marieke![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 26/03/2007, 21:09 |
|
een gebleekte wijde spijkerbroek, zwart suede laarzen(eronder), een zwart truitje, een zwarte baseball pet, armbanden(2 wit, 2 zwart, 1 rood), een rode smalle riem van Diesel en een rode bril
-- Lieffs, |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 03/11/2005, 16:59 |
|
@maaike de nude (huidskleur) Groetjes, Elke |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 03/11/2005, 13:46 |
|
@Elke Versmissen Hoi Elke had je de nude gekocht of black Oroblu magie 20? grtjs Maaike |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 28/10/2005, 18:01 |
|
@Elke Versmissen hoi elke, op de basisschool niet verplicht maar werd wel bijna door alle meisjes gedragen. grtjs Maaike |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 25/10/2005, 19:15 |
|
@maaike Met 'maillots' bedoel ik eerder leggings of van die broeken zoals wielrenners dragen. Wij droegen op school een uniform. Vanaf het 4de middelbaar mochten we bij de uniformrok 'gewone' panty's dragen. Daarvoor eerder sokken of van die wollen collants. Greetz, Elke |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 26/10/2005, 14:49 |
|
@maaike in de gymles droegen we geen maillots: sporttopje of -sportbh met daarover een witte t-shirt en donkerblauwe short en sportschoenen op de balletles (niet op school) wel danspanty (uiteraard) : van die dikke van Danskin, kostte wel veel, maar ging zeer lang mee. greetz, Elke |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 28/10/2005, 14:11 |
|
@maaike Moesten jullie dan een maillot dragen tijdens de gymles? Greetz, Elke |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 25/10/2005, 13:30 |
|
@Elke Versmissen hoi Elke, Mailoits kunnen vallen onder verschillende noemers, gebreid of met lyrca nylon. die ik bedoel zijn semi-opaque 20 denier dus voor ongeveer 70%panty 30 lyrca/mailoit. is het dragen van een mailoit dan klassikaal verplicht tijdens de gymles in Belgie? ik weet bijvoorbeeld dat er in sommige scholen verplicht is een schooluniform te dragen in Belgie? ook bij jullie zo? grtjs Maaike |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 24/10/2005, 20:27 |
|
@maaike bedoel je met 'maillot' van die dikke ondoorzichtige panty's? Ik kom uit België, en waar ik woon is een maillot iets om te sporten ;) |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 24/10/2005, 13:30 |
| zwarte broek in fijn ribfluweel, zwarte panty, platte aanstekers en beige/bruine pull |
jasper25![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 15/07/2006, 19:53 |
|
@alison Hoi Alison, Ik zoek leuke meid in spijkerrokje/zwarte panty/laarzen. Vind ik heel mooi, leuk en sexy staan. Jij ziet er heel leuk uit!!!!! Ik zoek een leuk stapmaatje of een leuke vriendin. Ik zoek een date/afspraakje met een leuke meid. Ik wil heel graag met je chatten/mailen. Voeg me toe!!!!! Mijn MSN is: jaspergroeneweg@hotmail.com (een mailtje sturen kan ook) Alvast bedankt. groetjes, Jasper -- - |
alison![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 21/10/2005, 23:06 |
| spijkerrokje, zwarte panty (geen goede want na 1 keer dragen al klein gaatje erin) kisten (ja dat ken onder een rokje want ik draag vrijwel nooit andere schoenen!) zwart vestje van fijn ribstof met capuson(of hoe je dat ook schrijf) van katoen eraan vast. |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 21/10/2005, 15:53 |
| bruine pull met bruin plooirokje, bruine laarsjes van esprit en zwart/grijze panty |
Marieke![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 14/10/2005, 16:08 |
|
@Summerfly haha=D =D een zwart/grijze spijkerbroek, een wit hemdje emt spagettibandjes en een lichtblauw vest |
Poezzy![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 20/10/2005, 23:52 |
|
@Summerfly lol :P een heel wijde zwarte broek,kisten en een zwarte trui met een vage tekst erop mja |
maaike![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 24/10/2005, 19:02 |
|
@Summerfly euhmz,rood haltertruitje met lange mouwen, zigeunerrok bruine laarzen met hakje, bijpassend armbandjes bruine maillot en een paraplu! grtjs Maaike |
Marieke![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 24/10/2005, 20:42 |
| een bejaarde broek, een truitje met: Natural Blonde, please, speak slowly! allstars en m'n haar in een staart |
Elke Versmissen![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 29/10/2005, 16:57 |
|
@Summerfly Vandaag op aanraden van Susanne een Oroblu Magie20 panty gekocht, aangetrokken en gemerkt dat die supergoed zit. Ook nog zwarte rok en wit hemdsbloesje aangetrokken om seffes in restaurant te gaan werken. Greetz, Elke |
Brenda![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 14/11/2005, 16:23 |
|
@Summerfly Vandaag was t niet zo lekker weer. Beetje frisjes. Maar ik droeg een rok tot mijn knieën, zwart met blauw van kleur. En een zwart koltrouw, nogal strak. En een blauwe vest. Zelfde kleur blauw als mijn rok! En ik had een gaatjespanty en blauwe laarzen. P.S. Myn haren had ik in een rommelknot:p -- Hit me baby one more time! |
play_sweet ![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 23/04/2007, 19:57 |
|
@Summerfly heejj uhmm vandaag had iCc een roze rokje aan met puntige slippers en een witte T-shirt..zag er wel leuk uit;) |
![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 06/05/2007, 09:14 |
| Een spijkerbroek met hele wijde pijpen en een kort donker rood t shirtje, en hoge gypen er onder. |
Marieke![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 03/06/2007, 11:24 |
|
een witte short met een huge overhemd-shirt van mn broer, bruin wit grijs geruit, best wel leuk en zit héérlijk!
-- Lieffs, |
Kimmeke <3![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 29/06/2007, 21:42 |
|
@Summerfly Een zwarte driekwartsbroek van Replay Een zwart-wit tshirt met spaghettibandjes Een kakki-groene vest van Only rood-witte ballerina's (haha, merken erbij (moest ge intresse hebben ;-)) |
Xx.Blond ![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 30/06/2007, 08:56 |
|
@Summerfly Een rode skinny jeans met een shirtje uit spanje. met een heel lief poppetje. :) Xx. -- Beyourself |
|
Lynn |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 10/07/2007, 15:09 |
| spijkerbroek met wit topje en daarover een blauwe en een riem over mn topjes en een witte ketting. french manicure nagels!!:P leuke topic trouwens:P |
Thi Tuanh![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 14/07/2007, 19:39 |
|
- Capri broek van donkerblauw spijkerstof - Een wat wijder Hempje groen/rose - Donkerbruine open sandaaltjes met sleehak - Een horloge - Een ring van mijn vriend - Clip extensions et voila!! |
Rooss![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 20/11/2007, 18:28 |
|
nou vandaag: - blauwe spijkerbroek - rode shirtje - vette grijze trui - en roze sokken met gat XD xxxx |
carolien![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 21/11/2007, 11:36 |
|
vandaag heb ik het volgende aan zwart rokje zwarte panty van wolford zwarte bottkes wit topje |
Rooss![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 20/02/2008, 15:22 |
|
@Summerfly ehhhmmm had vandaag beetje keelpijn.. dus zwart/wit sjaaltje.. en verderr nog skinny jeans (zwart) met een riem en een grijs vest.. en laarzen met een veter aan de 8terkant.. Xx liefss |
|
M Spike |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 20/03/2008, 00:08 |
|
Een tweedelig bruin pak, fijne lijn toon op toon helder lichtblauw hemd met schuin gestreepte das die hemd en pak harmonisch verbinden kan zwarte ceintuur en klassieke schoen zwarte boxershorts & t-shirt Kan het jou net als mij bekoren? -- M Spike |
eevee90![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 28/03/2008, 23:21 |
|
hmmmm,, Legergroene broek, Bruin lere riem , de vetste kalfslere natuurlijk ;) superman blauw shirt met lange mauwen. , de lichtbruine lere alstars. en een zelfde kleur lere jas, en natuurliijk echt leer ;) |
|
Waterangel |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 08/11/2008, 17:12 |
|
@Summerfly Een paarse wollen tuniek met een wit shirtje er onder, zwarte broek die net iets over mijn knie komt, zwarte panty & zwarte laarzen eronder. |
|
anne verheyen |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 21/02/2009, 01:07 |
| wollen kleedje, grijze jas, zwarte wollen panty, zalig die laatste, alleen daar voor al zou men willen dat het het hele jaar door kan :-) |
|
anne verheyen |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 26/02/2009, 18:50 |
| grijze wollen panty, rokje en blouse, wollen jas en sjaal |
|
anne verheyen |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 13/03/2009, 19:10 |
| jeansrokje, zwarte maillot en wit blousje, lichte wollen sjaale n jeansvestje |
Belinda Doornik![]() |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 03/08/2009, 16:21 |
|
@anne verheyen spijker rokje topje panty messing mooie kleur |
|
Barbera |
Re: Wat heb/had je aan vandaag? =) 01/01/2010, 20:08 |
| luioe outfit: jeans, mn favorite UGGs, wit topje met blouse en een sjaal omdat ik het koud heb :) |
Wil je meer bereiken als nagelstyliste? |
                  |                   |
TOPBLADEN VOOR schoonheidsspecialisten nagelstylisten visagisten kappers pedicures wellness
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|   |