Ik zit met een lastig probleem en kan er geen oplossing voor vinden. Ik heb al een aantal jaren acrylnagels. Altijd bij dezelfde salon en het gaat al lang goed. Nu is het zo dat sinds 2-3 maanden mijn nagels loslaten. Maar alleen het "witte" gedeelte. Het "roze" gedeelte blijft mooi zitten. Mijn eigen nagel laat helemaal los, scheurt dan na verloop van tijd af waardoor het acryl ook sneller breekt. Mijn salon zegt dat het misschien van de kou of medicijngebruik komt. Nu gebruik ik geen nieuwe medicijnen(ook hiervoor niet) doe al jaren hetzelfde werk....
Het is echt heel lastig en ik hoop dat iemand hier een tip heeft!!! (o ja, mijn salon heeft er ook al primer op gedaan, helpt ook niets)
Alvast bedankt!
Sophie
cosmetic beauty
Re: Acrylnagels laten los
03/02/2010, 21:27
@Sophie
Hallo,
het kan verschillen door merk van het product
zwarte acryl laat het ook vaak afweten.
Ik heb ook jaren acryl gehad maar doe nu mijn nagels 3 wekelijks bijhouden en het gaat super ook al heb ik zwaar werk.
Acryl en gel is mooi maar ik vind dat er niets boven je eigen nette verzorgde nagels gaat.
Ik heb al meerdere goede ervaringen in mijn salon met klantn die nu hun manicure bij mij laten doen en dat ze zeer blij zijn met het resultaat en ook dat ze vele malen goedkoper uit zijn.
Neem een kijkje op de onderstaande hyves en neem een kijkje op de prijslijst en wordt lid om op de hoogte te blijven van de acties en aanbiedingen.
Groetjes Hanneke
www.cosmeticbeauty.hyves.nl
-- essence of beauty
Jo
Re: Acrylnagels laten los
24/05/2010, 23:19
@Sophie
Hier kan je als stylist niets aan doen.
Op een gegeven moment na een aantal nabehandelingen
kan de natuurlijke nagel van de gel/acryl loslaten.
Ik vijl de loszittende nagel met een freesje weg.
Of vervang de nagel door een nieuwe.
Loszttende nagels moet verzijwderd worden erkomt vuuil en vocht onder hierdoor kan je een schimmelnagel krijgen.